Muffin75 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hei. Jeg har lest mange mange innlegg på dette forum. Jeg følte egentlig at det var til tider tungt å lese det som sto her inne. Det er så mange triste og vonde innlegg. Jeg savnet litt de positive innleggene, der det var håp og gode råd osv. Så jeg har tenkt å fortelle hva jeg gjorde som virket for meg, og kanskje kan det hjelpe andre. Jeg er 351/2 år. Ingen barn fra før. Vi begynte å prøve for en stund siden. Det var en nedtur hver gang mensen kom. Jeg følte litt på panikken, men siden det er vitenskaplig bevist nå, at stress kan påvirke på eggløsning og implantering, så har jeg bevisst vært så avslappet som mulig. Jeg visste jeg hadde eggløsning, hadde både LHmax og kunne føle når egget "gikk". Men jeg slet med lite fertilt mucus. Jeg begynte på noe som heter Pregnacare Conception. (kjøpt fra en nettbutikk i England) Det er et mulitvitamin preparat beregnet på de som prøver. I tillegg til vitaminer og mineraler er det tilsatt noen stoffer som skal øke fertilt mucus og også gjøre implantering lettere. En måned etter jeg begynte på dette ble jeg gravid. Jeg drakk også veldig mye vann i dagene før og under eggløsning. Og jeg kunne kjenne forskjellen! Jeg hadde plutselig kjempemye våthet ved livmorhalsen. Etter samleie, som vi hadde hver dag frem til eggløsning, og to ganger på eggløsningsdag, lå jeg med beina høyt i 10-15 minutter. Og den satt som et skudd. Det er også en del kvinner som har fått hjelp av Preseed og Conception Plus. Jeg kjøpte inn begge, men rakk ikke prøve dem før jeg ble gravid. Disse er laget for å hjelpe til ved lite fertilt mucus. Men det er kjempeviktig å bruke lite. Ellers ender spermene opp med å svømme forvirret rundt i geleen. Jeg er nå 15 uker gravid og håper og ber om at alt skal gå bra. Jeg har hatt noen aborter før, og det har vært nervepirrende. Man vet jo aldri hvordan det går, men til nå er jeg veldig veldig glad for at det har gått bra så langt. Så jeg håper at min historie kan være et lite positivt innspill her. Det er mulig å få det til Lykke til !!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Så hyggelig lesing:) Har du lenke til den engelske nettbutikken? Hva er forresten Preesedd og Conception Plus? Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå