KKV80 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Syns tida flyger av gårde!! Hvor langt er dere?
hilde og gutta Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er også 100 dager i dag. Hvordan er formen din?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer så masse til dere begge to:) Puster dere i nakken, er 109 i dag jeg:) Klem
KKV80 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 Formen er grei, men skulle ønske den var bedre Har hatt influensa for to uker siden som ennå henger i, pluss at vi ble akkurat ferdi med hytta vår... Så det har blitt litt mye i det siste... De siste kveldene har jeg ligget med vonde kynnere. Så nå har jeg bestemt meg for å ta det med ro Holde hus i orden. Og prøve å få barnerommet opp å gå Din da? Første barn?
KKV80 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2010 Takk det samme Tirilgirl Du kommer sterkt etter
hilde og gutta Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Formen er vel sånn ok. Noen dager er den bra og jeg orker å gjøre ting og andre dager er formen på bånn. Er mitt første barn og jeg går å bekymrer meg så mye.Kjenner liv og sånn,men jeg uroer meg for at magen er så liten.Sikkert bare dumt,men det er mye vi vordende mødre bekymrer oss for. Kjenner du mange spark om dagen? Jeg har en som er veldig aktiv i noen dager og så er han rolig i noen dager igjen,blir jo bare urolig av det jeg. Du får ha lykke til fremover,vi får følge hverandre fremover.Er jo ikke så lenge til vi bikker over til 3 trimester heller. Ha en god dag videre!
KKV80 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2010 Lillejenta i magen min er nok over gjennomsnittet aktiv.. Det er hele tiden, og vondt Men verdt det Har ikke vært noe bekymra siden jeg har hyppige UL. Mitt første barn døde av hjertefeil når han var seks måneder, så jeg har kontroller nå så det holder, Føler meg mindre bekymra denne gang enn sist.. Litt rart egentlig.. Men jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. Er ganske så vanlig at de har aktive dager, og så noen dager de tar seg litt inn på Du må mye heller nyte tida du har igjen. Handle inn saker til småen, og bare lad opp Mandagsklem fra
*smula* Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg også 100 dager igjen i dag. Mye kynnere, men ellers stort sett bra. Har en fra før, så litt kjedelig at det ikke blir så mye shopping nå, det var en koselig ting å gjøre sammen med far.
hilde og gutta Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Nyter masse jeg,er snart ferdig med de store tingene. Er bare bil sete og stelle bord igjen.Og jeg har handlet masse klær.Og jeg vet at vi kommer til å få mye også,så denne lille prinsen blir godt utrustet.Tenker at jeg kjøper vippestol i desember eller når han har kommet. Ikke det viktigste akkurat i begynnelsen tror jeg. Og i dag får vi vår nye brukt bil,en stor Skoda Octavia,så nå er det plass for barnevogn og alt man trenger. Vi skal på en extra UL i uke 32,for det jeg har en morkake som ligge ganske langt nede.Den dekker åpningen til livmoren.Så det blir spennende om jeg får føde vanlig eller KS. Så synd med ditt barn,ikke noe koselig å høre om de.Men så lenge du får god oppfølgning så går det sikkert bra med den lille nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå