Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har funnet det ute denne uka (HURRAAAAA!!!) og er litt skeptisk til sex nå i starten, "just in case" men på en annen side er jeg usikker på om det kanskje egentlig ikke gjør noe? (er bare 5 uker på vei) Hvordan har dere gjort dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi fant at jeg var gravid da jeg var 5 uker på vei. Er nå snart 10 uker på vei, og vi har ikke hatt sex siden en uke før jeg fant ut jeg var gravid. Mannen er frustert, jeg tør ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestisss Skrevet 8. oktober 2010 #3 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er ikke farlig å ha sex når man er gravid. Typen min og meg har hatt sex nesten hver dag siden jeg ble gravid. Det eneste er at dere ikke må være så hard hente. Jeg har fått mer sex lyst etter jeg ble gravid, det har ikke stoppet meg/ oss. Dere kan sex så mye dere vil. Men ikke alt for hardt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vi ventet til det hadde gått tre mnd. Det pga. at jeg mistet forrige gang, og da begynte blødningene dagen etter vi hadde samleie (kan være en tilfeldighet). Følte det tryggest å vente til etter 3. mnd denne gangen. Legene sier det ikke er farlig å ha sex når man er gravid, men at man skal være litt forsiktig hvis du har hatt spontanabbort tidligere. Men det er mange måter ha ha sex på, alt trenger ikke være samleie;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2010 #5 Del Skrevet 6. november 2010 vi venta absolutt ikke fant ut veldig tidlig 4 uker... ble dårlig i uke 6 da ble det litt labrere.. og etter magen begynte vokse ble han redd men har sex igjen nå, men ikke daglig... slitne begge to,.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg gjør som AnnaAnka, gir mannen munnsex. Det gjør jeg fordi jeg har lyst på han og han på men men vi tørr ikke tilfelle.... har blød litt i uke 5. Jeg har utrolig deilige og sterke orgasmer og tørr ikke pga sammentrekning av livmoren. Tror vi skal kose oss mer med meg etter uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjaloot Skrevet 28. april 2011 #7 Del Skrevet 28. april 2011 Sliter med det samme dilemma nå. Jeg fant ut nå nettopp at jeg var gravid og er livredd for å miste det! Men klarer nok ikke 3 mnd uten sex. Både jeg og min forlovede har fått økt sexlyst i det siste. Og orgasmene mine er blitt 100 ganger kraftigere etter jeg ble gravid. Kjenner jeg blir frustrert å sur om jeg ikke "gjør noe med det".Men etterpå sitter jeg å er redd for at orgasmen har "ristet babyen løs" hahah... Legen bare lo av meg og sa det er ufarlig. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke tanken :-P Dette er første gang jeg er gravid så er masse spørsmål. Er veldig glad det finnes slike sider så dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Fant ut fredag kveld at jeg var gravid, 4-5 uker på vei. Hadde sex lørdag kveld og søndag. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er ikke farlig å ha sex under en normal graviditet. Embryoet/fosteret ligger i livmoren som er lukket, og penis kan ikke fremprovosere en abort, med mindre det er medisinske årsaker hos mor som gjør at livmoren ikke tåler stimuli. De har til og med kommet frem til at sex/sæd i slutten av graviditeten (når ting modnes) ikke fremskynder fødselen, slik de trodde før. En spontanabort er som regel et resultat av kromosomfeil hos embryoet som ikke er forenelig med liv. Dette har ingenting med sex eller aktivitet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå