Gå til innhold

***Symptomjakten UKE 41***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. de siste dagene går så treeeeigt:p Har ikm ca onsdag.. Jeg har små kvalmebølger, masse utflod(pleier ikke å ha det) og pleier å ha ømme pupper fra el til ikm men nå har bare brystvortene blitt mørkere og større og de klør og stikker litt men resten av puppen er ikke øm(er det ett tegn?) Har også begynt å føle at humøret svinger skikkelig i dag, mer følsom pms ikke sinna:p Og uten at jeg tenker over det går jeg rundt å stryker meg på magen hele tiden.. har masse murringer og er øm, ofte vondt når jeg reiser meg:) Men uansett så er det noe inni meg som sier at jeg ikke er, psyken som prøver å fornekte for er redd for skuffelser! Man blir bare litt gira på å begynne å teste når man leser om svake tester alt nå, hmm.. får se hvor lenge man klarer å holde seg;) Tror jeg hviser forsiktig gratulerer til deg med de svake testene, en strek er en strek:D:D Og lykke til med testinga til alle dere andre, blir nok en test lørdag eller søndag her også;) Vet dere hvem som er mest sensitiv av cb+ eller billigstrimmler?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet HELT tydelig strek 6 dager før ikm, i forrige svangerskap.. på CB. Så det går an :) Massevis av lykke til!

Skrevet

heisann

lurte på om noen ting

Første neg el test på lørdag 2 okt men ff mener at el var tor 30 sep .. Ville dere ha regnet 5 dpo etter neg el test eller 7 dpo etter ff ??

Skrevet

Vanskelig å vite sikkert dette her da, men det var en eller annen her inne som skulle ha inseminasjon, tror jeg, og som hadde spurt på sykehuset fordi de ville gjøre inseminasjonen når hun hadde hatt første positive test, mens hun hadde flere positive på rad. Og da hadde de svart at det ikke spilte noen rolle hvor lenge det var positivt, og at de forholdt seg til den første. Så hvis ff mener å finne temp.økning etter første positive test, tror jeg nesten jeg ville forholdt meg til det - det er jo ingen eksakt vitenskap dette her, så man må nesten bare se hvilken dag flest 'tegn' peker mot, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg tror jeg hadde EL (har bare testet) onsdag eller torsdag for en uke siden, så vi er omtrent likt i løypa. Tenker jeg skal prøve å holde meg til over helga i hvertfall før jeg begynner med testing (egentlig skulle jeg ønske at jeg greide å la være å teste i det hele tatt, men det blir vel vanskelig, tenker jeg).

Skrevet

Det er vel mest tegn som tyder på 7 dpo .. Sank litt i tempen i dag så kan være eg hadde en temp dipp..

Stikker i underlivet på begge sider og i korsryggen. Har hatt såre brystvorter men det begynner og gå over i at det bare gjør vondt i de. Men kjenner ikke så mye når eg tar på de. Har ikkje fått så mye utflod men kjennes bare utrolig våt ut pluss at det ser hvitt ut på papirer( sorry detaljer ) Er veldig trøtt la meg 22.30 i går . Har sikkert ikkje skjedd på et år. Men er ofte trøtt etter dagvakter !!

Ellers så e eg tett i nesen om morgene og nyser. Når eg nøs tidligere i dag kjente eg at det stakk på venstre side. Akkurat som litt krampe i musklene..

Tenker at jeg begynner å teste neste helg .. Spennende !!!

Skrevet

Å, gøy med dipp og de andre symptomene dine! Det er jo helt etter boka med et lite temperaturfall nå, du får melde tilbake om hvordan du temper de neste dagene, det blir spennende! Jeg er generelt litt skeptisk til alle slike før-mens-symptomer, men det er jo ikke tvil om at det faktisk stemmer en del ganger også (det er bare så lett å la seg lure).

Har ikke noe særlig symptomer selv, er bare litt forstoppet, men ellers i tipp-topp form. Dessuten har jeg ikke hatt så mye mens i mitt liv, har hatt pcos i mange år med helt manglende sykluser, så dermed vet jeg ikke helt hva jeg skal forvente av pms i en vanlig syklus. Men foreløpig er jeg forhåpningsfull, kjenner jeg.

Skrevet

Fant denne da jeg søkte litt på nett... og den burde jo passe rimelig fint for alle som befinner seg midt i symptomjakten :) Er bare til å kopiere og fylle inn ja/nei (og evt. tilleggsopplysninger) ;) på de ulike symptomene. Lenge leve galskapen! Noe skal man da gjøre mens man venter.... :P

* Økt søvnbehov - nei

* Glupende appetitt - JA! (men kan nok være fordi jeg har kuttet røyken)

* Intens lyst på spesiell mat - nja...lyst på noe hele tiden, men vet ikke hva

* Stadig småtissing - ja

* Ømme, spente bryst - nei

* Kvalme - nei

* Menstrasjon uteblir - gjenstår å se

* Mensmurring før forventet menstrasjon - ja

* Stikking i høyre side - nei

* Stølhetsfølelse i magen - nei

* Livmortappen ganske lav - vet ikke

* Tett i nesen - forkjølt - nei

* Litt stikking i korsryggen - ja

* Tørr i halsen og utrolig tørst - nei

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort - nei

* Svimmel - litt (kan være trøtt)

* Halsbrann - nei

* Oversensitive for noen lukter - nei

* Hårsår - nei

* Stram lukt av urinen - nei

* Kviser - nei

* Tung i hodet - nei

Festeblødning - nei

Skrevet

* Økt søvnbehov - tja litt

* Glupende appetitt - nei men spiser mye chips og sjokolade

* Intens lyst på spesiell mat - nei

* Stadig småtissing - ja

* Ømme, spente bryst - ja

* Kvalme - kommer som en bølge som går fort over

* Stikking i høyre side - litt i høyre men mest venstre

* Stølhetsfølelse i magen - ja

* Tett i nesen - forkjølt - ja litt om morgene

* Tørr i halsen og utrolig tørst - nei

* Svimmel - litt

* Halsbrann - nei

* Hårsår - nei

* Kviser - nei

* Tung i hodet - nei

Festeblødning - nei

hei fikk me meg denne før eg reise te Oslo på jentetur ..

komme nok til å komme innom her selv om eg reise men ikkje like mye.. Lenge leve iphone : )

De siste tempene mine har vert 36.74 - 36. 64 . 36 . 59 . 36.35 og 36.50 ... Det er vel for lite forskjell til at det kan kalles en dipp på 7 dpo . Tempene før el pleie ligge mellom 35.90 og 36.20..

jepp da må alle jegerene ha ein goe dag med mange tegn : ))

Skrevet

Hmmm en blir ikke klok av dette her.. Meeen jeg hadde en uuultra svak strek på CB idag, 4 dager før IKM.. Streken er så tynn å svak at jeg ikke tør tro noe, men jeg fikk et lite håp!

Kommer nok til å svi av den andre i morgen tidlig eller søndag..

Føler litt på meg at jeg kan være gravid, brukte EL tester så vet når jeg hadde EL, men en veit aldri.

Så utrolig spennende dette her er altså !! :)) Tvi tvi til dere andre også!!

Skrevet

* Økt søvnbehov - litt trøttere

* Glupende appetitt - når jeg ikke er kvalm

* Stadig småtissing - bare om natta

* Kvalme - ofte om morran eller kvelden når jeg er trøtt

* Stikking i høyre side - litt

* Tørr i halsen og utrolig tørst - ja

* Svimmel - litt

* Halsbrann - nei

* Oversensitive for noen lukter - ja men det har jeg altid rett før ikm

* Hårsår - nei

* Kviser - ja

* Tung i hodet - ja, men har også kranglete nakke..

Festeblødning - nei

Og i går kveld begynte jeg plutselig bare å grine når jeg la meg, føler at jeg er ett følelse messig kaos om dagen:( Kommer til å svi av den første cb i morgen 4 dager før ikm;)

Gjest LonleyGirl
Skrevet

* Økt søvnbehov - litt

* Glupende appetitt - nei

* Stadig småtissing - på kvelden/natten

* Kvalme - nei

* Stikking i høyre side - ja

* Tett i nesen - forkjølt - JA

* Litt stikking i korsryggen - nei

* Svimmel - litt

* Halsbrann - nei

* Hårsår - nei

* Kviser - ja

* Tung i hodet - ja.

Festeblødning - nei

Skrevet

* Økt søvnbehov - litt

* Glupende appetitt - nei

* Stadig småtissing - nei

* Ømme, spente bryst - litt

* Kvalme - nei

* Stikking i høyre side - nei

* Litt stikking i korsryggen - nei

* Svimmel - nei

* Halsbrann - nei

* Hårsår - nei

* Kviser - nei

* Tung i hodet - nei

Festeblødning - nei

Skrevet

Miann: Gratulerer med (svak) strek på CB! Jeg tror på slike streker, jeg, så lenge det er farge på dem i hvertfall! Selv har jeg lenge til ikm (dvs, det er jo under en uke nå, men det føles ca som et år), og har ingen symptomer heller, så får bare vente og se.

Skrevet

Hva er CB ? og hva er forskjellen på CB og en "vanlig" graviditetstest ?

Skrevet

CB = clear blue, vet ikke helt forskjellen da :)

Skrevet

Vel da blei jeg å henge meg med her likevel da. Hadde liksom bestemt meg for ikke å være her denne gangen, og da spesielt fordi samboer dro på havet 3 eller 4 dager før EL. Men merker at noe er litt rart, har hatt vondt i eggstokkene eller området rundt en plass siden EL på søndag og får mer og mer vondt i puppene og spes brystvortene, og så halsbrann da! Og i dag og i går har jeg vært så trøtt og følt meg sliten. Men vet ikke jeg, det kan jo bare være ønskesymtomer. Venter i alle fall IKM den 16, så får bare smøre meg med tolmodighet! :) Huff!!

God helg jenter og lykke til!!!!!! :)

Skrevet

Dytter opp!

Her er det ingen symptomer! NADA!!! :(

Skrevet

Føler meg på en måte gravid, at det er noe der, men tror det er bare ønskesymptomer (litt småkvalm, ømme bryst, mensmurringer)...

I mine to tidligere svangerskap hadde jeg ingen symptom... Ved siste klarte vi det på første forsøk, så har jo et lite håp at det klaffer med en gang denne gangen også. Ikm i morgen. Testet meg igår, men bare helt hvitt. Så får bare håpe :)

Skrevet

Jeg måtte bare teste i dag, me sånn billigstrimmel eller hva man kaller det....den var negativ, 2 dager før ikm. Noen som har erfaring med når den evt blir positiv? Må man vente til etter ikm med å teste med den`?

Skrevet

Er det mange flere som enda ikke har kommet til ikm-dagen her? Jeg har på søndag, og tenker å forsøke å vente til da med testingen... i natt har jeg vært helt vilt kvalm, men det kan jo være hva som helst.... har ikke noen spesielt god følelse lenger.. den ene dagen tror jeg at jeg er gravid, mens jeg dagen etter kjenner meg rimelig sikker på at jeg ikke er det.. Skal bli greit å få svar egentlig :)

Skrevet

Jeg har hatt svakt positive tester helt siden onsdag kveld, da var jeg bare 9dpo så det er helt utrolig om det virkelig stemmer.. I dag er jeg 11dpo og testen er fortsatt svak, men tydelig rosa. Tør ikke tenke for mye, den negative delen av hjernen (som er blitt ganske stor etter 2 SA på rad) er sikker på at mensen kommer i løpet av helga..

Men, har flere symptomer som ikke er til å ta feil av.. basaltemp er høy, trøttere enn vanlig, lett halsbrann, mye utflod, i går begynte jeg å fryse og i dag har jeg vært småkvalm og uggen. Hadde noe av det samme sist, men syns det likevel er mer tydelig nå..

Det blir en spennende helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...