Gå til innhold

***Symptomjakten UKE 41***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det vel på tide å snart begynne å innbille seg symptomer da....Forhåpentligvis er det reelt denne gang :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, dette blir en artig tråd å følge. :-) Mensmurringer her så langt. Sitter og klemmer på puppene for å kjenne om de er såre og ømme, men de kjennes skuffende normale ut. Kanskje hvis jeg klemmer lenge nok??? :-)

Skrevet

Jeg slenger meg på :)

Er litt små kvalm, men ikke ille nok til å tro at det traff denne gangen....tror jeg da...

Puppene er litt ømme, men hos meg har ikke det vært noe sikkert tegn.

Veit dere jenter når dere hadde el?

Vi hadde sex dagen før el og på dagen. Om det er nok gjenstår å se.

IKM er mandag neste uke.

Når har dere andre IKM?

Skrevet

hei

jeg har veldig ømme brystvorter !!! men er veldig tidlig kan være alt fra 2 til 4 dpo.. ff sier 4 men fikk neg el test to dager siden

Skrevet

Hadde positiv El-test 30/9 og 1/10. Da er det vel IKM om 10 dager eller noe sånn. Et hav av tid å lete etter symptomer på, med andre ord. :-)

Skrevet

ble plutselig helt tett i nesen. Men mannen og har vert det noen dager. Trodde han hadde blitt smittet av meg for eg var skikkelig forkjølt sist helg... Herlig å hele tiden ha symptomer haha : )) lure oss selv trill rundt

Skrevet

Har ennå EL jeg, for 3 dag på rad...

så jeg må vel hompe ennå mer di neste 2-3 dagene før jeg i det hele tatt kan kjenne noen symptom.. uff, dette blir ein lang ventetid..

Skrevet

Huff symtomjakten ja:p Det er 9 dager til ikm den 13.. tror kanskje jeg hadde eggløsning noen dager før, har jeg 26 dagers syklus som sist mnd så har jeg ikm om en uke;) Syns det virker tidelig med symtomer alt nå.Det rare den mnd her er at brystvortene har blitt større og mørkere, men ikke så ømme som når jeg har pms, da pleier de å være ømme fra el til ikm. Jeg trodde jeg starta med omgangs syken på fredag for kasta opp og var så slapp, nå kommer det og går gjennom hele dagen og jeg takler ikke en sjokoladebit før jeg blir skikkelig uggen, sjokolade er ikke godt lenger, kan spise andre ting uten å bli kvalm. Jeg er konstant trøtt og har masse utflod som jeg ikke pleier å ha. Hadde bestemt meg den mnd her for ikke å kjenne etter, men kroppen gir jo ut singnaler også begynner man å analysere;) Jeg har opplevd det de 3 gangene jeg har vært gravid at symtomene har vært forskjellig hver gang.. Så blir spennende å se åssen kroppen oppfører seg nå den neste uken og om det blir ett kryss på testen denne mnd;)

Håper Håper Håper:)

Skrevet

ÅÅÅ jeg er såå enig med deg! Jeg skulle ikke lete etter noe symptomer, men da jeg var kvalm i helgen og har fått sååå ømme brystvorter nå begynner jeg også å lure.. Håpe...

Jeg hadde siste mens den 14 sept så etter 28 dagers syklusen så er det 8 dager igjen.. Huff nå må disse dagene gå fortere.. tenker jo på dette fra jeg åpner øynene i morgentimene, hvortid begynner dere å teste da jenter? Mine kommer nok i posten imorgen og blir nok vanskelig å la dem ligge i fred! hehe

Skrevet

håp om ei lita tulle

når fikk du såre brystvorter .. Jeg har fått det allerede og eg tror eg bare e 2 dpo ... Men kan ikkje huske å ha kjent de så såre før

Skrevet

Hehe... artig å lese hvordan dere andre også finner symptomer allerede!

Mine: mensmurringer(skikkelig vonde) i korsryggen- pleier ik ha det så tidlig eller så vondt... er 8 dager til ikm

noe forskjellig mat som ikke har smakt som det pleier

Lite matlyst, litt småbølger med kvalme

også blitt forkjølet og føler meg slapp og fæl, men vet ikke hvor mye det har å gjøre med de andre symptomene...;)

I går kom katten min og la seg på fanget... han liker seg så lenge han blir kost med men pleier ikke ligge lenge. i går lå han oppå meg i 2-3 timer! Akkurat som han gjorde MASSE forrige gang jeg var gravid...

Lyst å tro på dette her!!!;)

Skrevet

Jeg er vel 5 dager dpo eller noe og har hatt det i to dager ihvertfall..

Men så er det jo det at man kan jo få disse symptomene uten å være gravid også da :(

Men kanskje kanskje ;) *håpe håpe*

Skrevet

i dag har jeg ømme brystvorter og kriblinger i brysta : )) Men det er så irriterende for eg klare ikkje huske om det er vanlig i syklusen eller ikke

Skrevet

Huff syns dette prøvegreiene tar på jeg :( Var fornøyd før idag for det kan kjennes ut som jeg har fått sopp infeksjon utenpå greiene men ikke på innsiden enda. Så tenkte det kunne være enda et symptom men nå når jeg var på do for å sjekke tappen så var det hvitt slim igjen som kunne strekkes.. Jeg hadde første dag imensen den 14 sept. Hadde el slim i 3 dager sånn ca etter 14 dager.. dette var helt blankt men kunne strekkes.

har kjent hver dag siden og kjente jeg at livmortappen var mer lukket og nå har jeg sjekket den hver dg til samme tidspunkt ca og det har ikke vært noe annet enn lotion som står på pernilles side :)

Før idag... nå er det hvitt strekkelig slim igjen. Hva er det som skjer da da?

Kan jeg ha eggløsning nå istedet? Huff da blir det jo enda mer venting pluss jeg har ikke hatt sex de siste dagene heller :(

Det kan jo ikke være sæd men det er strekkelig som bare det.. Noen som har noen råd eller tips om hva dette kan bety?

Takker for hjelp, klem fra en litt trist håp om tulle

Skrevet

Jeg melder meg offisielt ut av symptom klubben denne mnd :) Skal prøve med hele meg selv og ikke tenke på det, og heller ingen tester før 1 dag etter IKM som er Søn 17 okt.

Jeg ble helt tullete sist mnd og skikkelig lurte av meg selv..

Lykke til alle dere herlige damer, så får vi se hvem som går på

teste-smellen først :P

*Håp om liten tulle*

Jeg skulle ønske jeg hadde svaret å gi deg, men jeg aner ikke hvordan min kropp fungerer heller, har du testet med EL-tester? Om du er usikker får du kjøpt billige tester sånn at du eventuelt kan teste i en hel syklus 2 ganger til dagen for å kartlegge utviklingen på en måte.

Det har jeg gjort, Samtidig som jeg har regnet ut EL via den eggløsningskalkulatoren.

EL-kalkulatoren min sa at jeg ville ha EL man 4okt. (har normal syklus på 29dager) EL testene lyste postitivt 2 og 3 okt, Jeg fikk ivertfall dannet meg et bilde, for EL testene skal lyse positiv mellom 24 og 48 timer før egget slippes, så da stemte dette på meg ivertfall.

Leste du nettopp artikkelen som var på DIB sin startside? om tips til mennene? Der sto det mye greie tips også :) Mye også mannen kan gjøre, selvsagt ikke alt, men noe :)

Skrevet

Min erfaring er i hvertfall at el-slimet er blankt, og at det ikke mister elastiteten når det strekkes flere ganger, mens det hvite slimet kan strekkes noen ganger, men så blir det mindre tøyelig etterhvert. Jeg tror du har hatt el,og at dette er noe annet.

Skrevet

Jeg har ingen symptomer overhodet.. er ca seks dager siden jeg hadde el (husker ikke heelt og er egentlig ikke helt sikker på om det var da jeg hadde el heller, men tror det....), og kjenner altså nada. Men nå hadde vi vel egentlig bare sex en gang, rundt el-tiden, så håpet for klaff denne gangen er ikke videre stort :/

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er aleine om denne jakten !! :))

Her i gården har jeg ofte mange symptoner, selvom det ikke har vært sjansen for jeg er gravid en gang. Har ofte mens smerter, selv utenom EL.. Ikke kraftig men kjenner murringer. Så har blitt lurt mange ganger.

Men føler det er litt annerledes denne måneden, kjennes ut som om jeg har gangsperre nede i magen, et slags press og stikkinger av og til som gjør nesten ondt.

Kjenner det godt i puppene gjør jeg også, kjennes ut som et press over hele brystkassa faktisk.

Det jeg stusser mest over er at jeg her om dagen måtte sove middag, noe jeg aldri pleier å gjøre, eller ha behov for. Igår var det like før jeg sovnet sittende på jobb. Meeeen det kan også være at det er mye mer mørkt ute kveldene, at en blir mer trøtt. Såå noe klokere blir jeg ikke!

Uggen, små dårlig og kvalm hver dag, men ikke hele tiden og ikke veldig gale..

Mye mere småting, men en veit ikke, kommer til å svi av en test fredag eller lørdag, selvom IKM ikke er før mandag-tirsdag :))

Skrevet

Heisann damer !!

Syns det e så kjekt fylle me dere her inne.. Kan jo ikkje snakke me venner eller hål i håve på mannen ... Men må innrømme at misunnelesen komme når eg høre om mange som blir gravide.. Har ikkje prøvd så lenge men ønsket er så stort !!!

Eg fikk første neg el test på lørdag 2 okt men ff mener jeg hadde på Tordagen før .. Så jeg tror jo jeg er 4 dpo mens ff sier 6 dpo ! Hva tror dere ??

Symptomer er kribling i puppene og såre brystvorter

tett i nesen om morgenen. Har også litt stikkinger i underlivet men det hadde eg sist periode og

Skrevet

Åkei, jeg prøver å la være å tenke i disse baner, men må jo bare rapportere at jeg i morges kunne konstatere en grundig forstoppelse (sorry), og like etter tok jeg meg selv i å tenke 'ja, det er vel et graviditetssymptom, var jo mye forstoppet da jeg gikk med guttene' :-P

Så det er vel å lure seg selv å tro at jeg ikke tenker på det - men jeg vet jo at det like gjerne kan skyldes tilfeldigheter, så hvilepulsen er der fortsatt.

Skrevet

Brystvortene mine gjør skikkelig VONDT =) Ikke bare når jeg tar på de men kjennes rett og slett ut som melkespreng altså! *håpe *håpe*

Jeg fikk tester i posten og svidde av to igår og 2 idag... De i går var negative men jeg syns jeg kan se en Svaaaak strek på de to idag :)

Tør ikke si at jeg er gravid enda fordi jeg liker ikke slike svake tester eller å få forhåpningene så altfor opp, hvis det bare er skyggestreker og jeg ser de fordi jeg ønsker det så hardt. Var med på åå miste en gang og da kom det aldri mer enn svake streker så en sterk for å så bli svakere igjen.

Men som jeg ønsker at de blir sterkere imorgen tidlig, kjenner jeg har sommerfugler i magen nå :)

Forventet mens er ca 12, men svært vanskelig å si for jeg har aldri vært regelmessig..

Skrevet

Ok...jeg skulle, etter planen, ikke være crazy symptomjakter denne gangen.. Var dette forrige gang vi forsøkte, og lurte meg selv trill rundt. Men jeg kan bare ikke hjelpe for det - for man vil jo så veldig, veldig gjerne at det man kjenner (eller ikke kjenner...?) betyr babyspire i magen... Så nå må jeg informere om at jeg hadde menssmerter i går, sånn at jeg var 100% sikker på at jeg faktisk hadde fått mensen. Gikk på do og sjekket, men null mens å se.. Dessuten synes jeg bestemt at brystvortene plutselig er MYE mørkere på farge. Men dette kan jo ha noe med å gjøre at jeg normalt ikke pleier å studere brystvortene så inngående som jeg driver med nå :P Ikke vet jeg, men et ørlite håp har jeg ihvertfall :)

Skrevet

Hmmm bra det ikke bare er meg som er gærn, jeg fikk to CB tester i posten idag å jeg lurer meg på om jeg ikke klarer å la være svi av en test i morgen tidlig, eller hva syns dere??

IKM er vel man-tirsdag neste uke.. Meen jeg har mange symtomer, derfor jeg blir så nysgjerrig! Men kroppen har lurt me før da, men har en ekstra spesiell følelse denne gangen.. :))

Er det vits i teste så tidlig som 3-4 dager før IKM? :P

Skrevet

Det kan slå ut nå men hvis du får en negativ test så betyr ikke det at du ikke er gravid enda, derfor jeg svidde av noen billigtester hehe..=)

Sitter her nå også jeg og holder på å tisse meg ut fordi jeg ikke har gått på do på mange timer, jeg sparer opp sånn at jeg kan ta en til hehe.

Mannen min ville se fordi han ble litt skeptisk til at strekene er sååå svake, jeg og egentlig men jeg har så fryktelig vondt i puppene og igår kveld kjente jeg at det strakk der nede i livmoren eller der man har menssmerter ihvertfall når jeg skulle reise meg.

Kan jo være dette bare er ønsketenkning da men jeg pleier aldri ha så ømme pupper :) Så håpet er der :)

Lykke til og så må du gi en lyd hvis du ser noen svake streker også :) hehe

Skrevet

Takk for svar !!

De to gangene jeg har vært gravid før, har jeg ikke testet før etterpå, så har ikke opplevd positiv tidlig test før.

Skal bli spennende, jeg er såå spent !! Skal gi lyd når jeg har testet ja! Er så spennende å følge med på dere andre også, selvom jeg ikke er så aktivt her inne. En blir nok mye mer aktiv når en kommer inn på 1 trimester :)

Sender deg maange lykkeønskinger også! Jeg har forresten svidd av ett hav med billigtester tidligere (ved mistanke), men de har alltid vært negative, jeg har aldri noensinne fått opp svake streker! Såå jeg tror nok du har en good sjanse jeg :) Tvi tvi !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...