inda Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Den svenske prinsessens fulle navn er: victoria ingrid alice desiree. hvilket av disse navnene ville du valgt hvis du måtte velge et av dem?
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Ingrid eller Alice ( forutsatt uttalen Allis, liker ikke Alise eller Ællis).
LilleBitteliten Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 1. Ingrid - nydelig 2. Victoria - vakkert 3. Alice - helt ok, ikke noe mer. Elise er søtt. 4. Desiree - grusomt Ville absolutt valgt Ingrid, med Victoria på en god 2.plass. De andre kan ikke måle seg med de
pinoisme Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 1. Alice 2. Ingrid 3. Victoria 4. Desiree
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Kunne bare valgt Ingrid, men det er kjempefint da
Gjest Tuyo Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Enig med lilleBitteliten. Ingrid er et nydelig navn som jeg godt kunne ha kalt min egen datter. Victoria er et fint greit navn. De to andre navna er ikke pene (i mine ører da, vel og merke )
MyBabii Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Victoria, helt klart :-) Prins Carl Philip Bertil Edmund Prinsesse Madeleine Therese Amelie Josephine Da ville jeg valgt Philip og Madeleine Liker også Josephine veldig godt
pinoisme Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Liker Bertil best, men liker egentlig Carl, Philip, Edmund og. Madeleine, Therese, Amelie, Josephine liker jeg ikke.
trebarnsmamma84 Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 victoria sjølvsagt=)=) ingrid er vakkert og=) madeleine og josephine kunne eg ha brukt. samme med philip=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå