PrinsesseHengepupp Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Dere andre som prøver, lever dere som om dere kan være gravid mellom EL og IKM? Jeg hadde EL, så reise vi til Spania tre dager etter, hvor jeg har spist masse spekemat og kosa meg. Drakk ikke alkohol av helt andre grunner, men kom til å tenke på videre fremover. Om vi ikke blir gravide denne pp'en, skal jeg være "nesten-kanskje-gravid-og-passe-meg-for-alt-som-er-farlig" i mange mnd fremover i tiden mellom EL og IKM? Hva gjør dere?
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil tro at så lenger man holder seg unna for mye alkohol og røyk så går det bra, under prøve tiden.. og ikke for overdrevet trening. Ha et bra og normalt kosthold Selv har jeg sluttet å røyke forlengs av meg selv, og holder alkohol inntaket normalt. Vil kose meg med et glass vin på en lørdags kveld
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg ville nok gjort som deg PrinsesseHengepupp1bo4pp =) Kose seg å leve som en pleier, men kanskje litt roliger med alkoholinntaket. =)
mamma til twins Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg lever som vanlig, men modererer alkoholinntaket etter EL og frem til TR. Men er ikke avholds altså, begrenser det til 2-3 glass vin. Man kan ikke slutte å leve selv om man er en prøver!
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Ja kommer nok til å leve som vanlig. Kan jo ikke leve som gravid i årevis om det viser seg å ta lang tid. Den biten med alkohol begrenses av seg selv fordi vi er elendige på å drikke uansett, ender med at vi åpner en cider på deling, så tømmer vi den ut når vi legger oss :-p
Giinaღ Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg lever stort sett som før, spiser sunt og trener, men har også tatt meg en fest dersom det er noe spesielt som skjer. Mener at sitter spiren så sitter den uansett. Det er klart at røyk, alkohol og dårlig kosthold spiller inn på kvaliteten på eggene, så spesielt for slitere er det nok viktig å være måteholden. Ellers har jeg ingen tro på å være hysterisk på noen måte.
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg lever også normalt, mellom EL og IKM. Tror at hvis man tenker for mye på det er det bare stressende, og stress er jo egentlig fiende nummer 1. Så bare slapp av og først når testen viser positivt ville jeg begynne å leve som gravid Vanligvis finner man jo ut at man er gravid når man er i uke 4, men fosteret er jo bare 2 uker. Har lest om folk som ikke har visst at de er gravide før i de er i uke 6 - 8, og da får de panikk for alt de har gjort når de ikke visste de var gravide, men alikevel har det jo gått bra og de har fått friske fine babyer
monca*84*j12 Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg lever helt som vanlig. Fester når jeg vil.. Og spekemat er stadig i hus.. Denne debatten er oppe ganske ofte, men man vet ikke når ting skjer netopp deg! Du kan være gravid alt, eller være som meg- prøve i 3 år resultatløst. Jeg kunne jo ikke satt livet mitt mer på vent enn jeg alt har gjort fordi jeg prøver og bli gravid... Hadde blitt tre stusslige år kan man si... hehe Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå