Melkekartong Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 på kontoret sitt, eller er det bare jordmødre som pleier å ha det? Noen som vet ?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Forrige fastlegen min hadde hvertfall. Eller, tror de på legekontoret hadde en på del. Hvordan det er med den nye fastlegen vet jeg ikke, for jeg har ikke vært på kontroll ennå. Men vil anta at de hvertfall har en i nærheten i og med han deler kontor med en gynekolog som såvidt jeg har skjønt foretar en del svangerskapskontroller.
Melkekartong Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 takk for svar! Skal til legen på tirsdag, og har sååå lyst å spørre om hun kan lytte etter hjertelyd. Men legen min har eget kontor, så kan jo hende hun ikke har da.. Jaja, er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente å se
Babyønske �� Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 De fleste leger har dette på kontoret ja. Men de færreste leger hører etter hjertelyd i første trimester. Mange leger leter ikke etter den før man er et godt stykke ut i andre trimester. Dette for å unngå bekymring om de ikke finner den.
Melkekartong Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for svar! Jeg er 11+6 på tirsdag, så håpet på å overtale henne til å prøve om hun hadde en Men husker jo fra sist at de begynte å lytte ganske sent.. Om ikke MÅ jeg bestille privat ul, for klarer ikke vente på å se om det er liv der inne, pga at jeg ikke har symptomer. (Hadde ikke det i forrige svangerskap heller). For å komme til privat ul må jeg kjøre minst 3 1/2 time, og da må jeg ta fri fra jobb... Hehe, begynner å tenke høyt her ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå