Gå til innhold

Andre skeive i Oslo/Akershus her? Vi venter vår første 25.05.2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klaffa på første IUI på den "nye" IVF-klinikken(Volvat) på Majorstuen:)

Vi er begge 23 år, og utvandra fra nordnorge. Hadde vært morsomt å ha kontakt med andre skeive i samme båt, uansett om dere er et par eller du er singel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er flere av oss her inne tror jeg:)

Vi bor i skedsmo og har en på 10 mnd.

Gratulerer med graviditeten!

Skrevet

Tror ikke dere er alene nei:-) Gratulere med den lille i magen. Vet du om IVF klinikken har fått en egen hjemmesiden forresten?

Skrevet

Gratulerer med den lille i vente!

Selv venter vi i desember og har allerede vært på vårt første treff med "Homofile og barn"-gruppa i LLH Oslo/Akershus nå i helgen. Ble veldig positivt overraska over hvor mange som var der og hvor hyggelig det var :) Så går nok dit igjen, og på nyåret blir vi vel aktive i barselgruppa der også.

Xstream: Jeg fant nettsiden da jeg googlet "IVF-klinikken Majorstua" eller noe slikt, men siden er temmelig tom foreløpig.

Skrevet

Hei!

Vi venter førstemann i slutten av februar – bor i Oslo. :-)

Hustruene: Var det det treffet nå på søndag dere var på, i Lakkegata? Vurderte å gå selv, men er bare 20 uker på vei, så tenkte det var litt tidlig. Men nå var jo dere der som gravide – var det ok? Og har du noe mer info om den barselgruppen du nevner?

Skrevet

Har ikke vært på andre treff enn ett to-mødre treff vi.

Men barselgruppa har en egen facebook side ihvertfall: "Barselgruppe for homofile med barn" som man kan søke medlemsskap i. Har søkt nå jeg, så får jeg oversikt til jeg går ut i permisjon... :)

Skrevet

Kult, det skal jeg se på. Takk for info!

Skrevet

Kanskje vi treffes på barseltreffda uhhhuhher? :)

Noe må man jo gjøre det året man tusser hjemme :)

Skrevet

Uhhuhher: Ja, det var der vi var. Vi dro dit fordi det sto i invitasjonsmailen at de ønsket flere menner skulle komme, så vi tok med oss pappaen til babyen. Var hyggelig å prate med folk der, men de fleste hadde jo så store barn at de var "vokst ut" av barselgruppe-stadiet. Vi ble ikke så veldig lenge, for vi hadde planlagt kino "The kids are all right" ;)

Neste gang (første søndagen i november) kommer to jenter som har vokst opp med lesbiske mødre for å fortelle litt om hvordan det har vært, det hørtes spennende ut, så har notert det på kalenderen.

Er også med i FB-gruppa for barseltreff, skjer ikke så mye der akkurat nå, men det kommer vel :)

Skrevet

Det klaffa på første forsøk her også, så vi har termin 8. juni!!:)))

Vi er begge 36 år, gift og bor i Sandvika.

Skrevet

Det klaffa på første forsøk for oss også. :)

Jeg er 25, og min kjære er 22, og bor på Grønland. Vi venter vårt første barn 14.04.2011, og gleder oss veeldig! Hadde vært koselig å hatt kontakt med flere i samme situasjon.

Skrevet

Barbamilla: Lurer litt på om vi har felles kjente? :) Ett par som det også klaffet på første forsøk med, og som også bor på Grønland. :)

Skrevet

Det kan det jo godt hende at vi gjør, da!

Skrevet

Det kan godt hende! Vi kjenner et par på Grønland, og de fikk en datter i april. Stemmer det med ditt par? :)

Skrevet

Jupp.. jeg jobber sammen med hun som er ute i permisjon. Hun nevnte nyheter om naboene sine sist hun var på besøk nemlig :)

Gratulerer så masse! :)

Skrevet

Ja, stemmer det! Jeg var inne og så på profilen din, og da falt alt på plass, for jeg har hørt masse om dere. Veldig koselig at det endelig klaffa! :)

Skrevet

Det kan jeg tenke meg du har..hehe.. :)

Ja..vi er veldig glad for at det endelig lyktes oss, var en veldig lang vei å gå.. Men..nå tasser vi det siste stykket mot jul! :)

Skrevet

Vi venter vår første i november etter 1. forsøk på Rikshospitalet. Vet ikke om vi får gutt eller jente, så er mye spennende som kommer i tiden fremover.

Hyggelig at det er såpass mange skeive som venter barn, håper vi får kommet oss på noen treff etterhvert :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er singel og skeiv.

Er ikke gravid, mistet i sommer, men gir ikke opp, og håper på et nytt forsøk i november.

Fint å høre om nettverkene som er der ute, og som jeg kan oppsøke når tiden er inne:)

Skrevet

Hei.

Vi flytta til Oslo i sommer og venter nr. 2 (min første graviditet, spennende!) i mars etter en haug med inseminasjoner og 3 ivf. Har fra før en datter på 3.

Blir gjerne med i en barselgruppe til våren :-)

Har også planer om å hive oss med på treffene til "Homofile med barn"-gruppa, så får se om vi ikke kommer oss på neste treff.

Hilsen Vimssa og Eira2010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...