Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Han er en blid og fornøyd baby på dagtid. Han feiler ingenting, spiser godt og er verdens skjønneste. MEN når han skal sove er han et sant helvete!! PÅ dagtid klarer jeg stort sett å få roet ham ved å legge ham i vogna. Han nekter å sove inne. Han nekter å sove alene. Han gråter seg blå om han ikke får viljen sin. Må ligge ved puppen om han skal sove inne. Han sovner veldig sent. Og våkner hundre(??!!) ganger om natta. Jeg har prøvd alt. Noen ganger gråter jeg sammen med ham. Mannen hjelper så godt han kan, men han skal på jobb om morgenen, så natta er det jeg som tar.. Noen råd? For jeg er på sammenbruddets rand.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142394820-jeg-har-ikke-mer-igjen-babyen-min-sover-jo-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
irisse Skrevet 6. oktober 2010 #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heia Jeg har dessverre ingen råd å gi deg, men jeg har det akkurat som deg hvis det er en trøst...? Min gutt er 4mnd nå og har ikke sovet siden dag 2. Han er kjempesnill og søt på dagen (når han ikke er trøtt). På dagen må jeg legge han ute i vogna og da våkner han alltid etter 30min (tilogmed når jeg går tur). Vil ikke sove videre. Nekter å sove inne(prøvde idag pga stygge været ute, puppet han i søvn og han sov i 10min)Arg!!! Og jeg er stuptrøtt for han våkner 100 ganger på nettene, enten for mat eller smokk, eller bare for å irritere meg, føler jeg. Tar en evighet å legge han om kvelden. Hyler og skriker hver kveld og ender ofte med å amme til han sovner. Idag er det jeg som griner, for de siste nettene har vært så og si søvnløse. Og det værste er jo at jeg ikke får lagt meg på dagtid heller, da han bare sover usle 30min eller mindre... Har vært hos kiropraktor, kinesisk massasje og ph-måling på sjukehuset uten at noe hjelper. Hvor gammel er din baby? LYkke til, forstår godt hvordan du har det!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142394820-jeg-har-ikke-mer-igjen-babyen-min-sover-jo-ikke/#findComment-142406793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå