Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Har ei snuppe som no har fått nok hår til at eg faktisk vil klippe ho. Er ikkje akkurat langt, men ho har krøllar og veldig tynne hårstrå. Ser ofte ut som ei "høysåte" sjølv om børsta/kammen blir flittig brukt. Har derfor eit håp om at ein liten klipp av håret kan gjere underverk, men dette er noko eg absolutt ikkje gjer sjølv! Eg er også sjølvsagt litt forsiktig med frisørar etter eit par mindre heldige opplevingar, så då er det enklare å spør om her er nokon som har tips til ein dei er fornøgde med
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Har bare prøvd Agaton Sax i Fjordgata, men vi var veldig fornøyde, både foreldre og 2-åringen De har eget "barnehjørne" med Mikke Mus-stol og film. Tror ikke det er så mye å si på prisen heller, uten at jeg helt husker hvor mye vi har betalt. Vi går til Tove.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Athinahuset i Fjordgt..vi går til Tina hele gjengen, og er superfornøyde.. Og vår 2åring sitter ikke akkurat stille, men til henne er han som smør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå