Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, har hørt om flere prøvere på hausken klinikk. Men er det noen prøverer fra haukeland sykehus? I fjor fikk vi plass på sykehuset, men klarte etter 4 år og få ei datter helt selv. Ho er 1 år og nå tenker vi litt på en forøkelse. Mulig det er litt tidlig enda men vi tenker litt på lang vente tid. Er det stor forskjell mellom haukeland og hausken? hvordan er det med søsken forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142394709-haukeland-sykehus-vs-hausken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt 2 forsøk på haukeland nå. Da søknaden var mottatt gikk det vel 3 mnd før vi var til forsamtale og så gikk det 3 mnd før vi var i forsøk.

Gikk litt tid mellom forsøk 1 og 2 pga sommer og nå er det julen som utsetter det litt for oss:). Men akkurat nå synes jeg selv det er deilig med litt pause.

Jeg vet nok ikke hvordan ventetiden er på Hausken. Har hørt mye positivt om hausken, så om det ikke går på haukeland blir det hausken på oss. Men når jeg skulle velge sykehus ringte jeg litt rundt for å høre om ventetiden.

Ønsker deg lykke til.

Har ingen erfaring med Haukeland. Er på mitt første forsøk på hausken. De virker veldig profetsjonelle og de har ingen ventetid. på nettstedet demmes finner du alt om kostnader og du sender dem bare en Mail derfra, så blir du kontaktet og får satt opp en førstetime. Her går han gjennom sykdomsbilder prater med de kommende foreldrene og tar en gyn undersøkelse med ultralyd. Så avtales det start av medisiner, og om det skal være kort eller langt regime. Du får med deg en del informasjon, rekvisisjon for å få tatt blodprøver, og resepter. Deretter er det bare å starte opp etter avtale...

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...