Gå til innhold

Hvor ofte bør man tappe akvariet for alt vann og rense sand osv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer helt an på hvor stort akvariumet er, hvor god pumpe og rensesystemet er.

Vi har et 70 liters og vi bytter 30% en gang i uka, samt toppfilter. Tar hele en gang i året og bytter da alle filter samtidig. Vi har et Juvel akvarium med innebygd pumpe/filter.

Skrevet

Kommer ann på om du har rensepumpe oppi eller bare oksygentilførsel. Kommer også ann på hvor stort det er og hvor mange fisk du har oppi.

Har ett på 120 liter med rensepumpe, trenger bare å bytte 50% av vannet ca 1 gang hver 4 uke, og "støvsuger" da også sanden.

Det på 20 liter vi har, uten rensepumpe, bytter vi vann på ca hver 14 dag og vasker sanden samtidig.

Skrevet

Eg har berre eit bittelite akvarium (18 liter eller noko). Skifter ca 1/3 av vatnet ein gong i veka, tenker at eg kanskje bør renske det skikkeleg ein gong i året? Har berre hatt det i knapt eit halvår, og det trengs i alle fall ikkje å vaskast no.

Om akvariet har godt nok renseanlegg skal det i teorien ikkje vere nødvendig å tømme + skrubbe det i det heile tatt.

Skrevet

Ein skal aldri byte alt vatnet i akvariet, då balansen i akvariet er avhengig av ein viss bakterieflora. Eg hadde 180 liters akvarium, og skifta ca 1/3 del av vatnet annakvar - tredjekvar veke. Då slamsugde eg sanden og rensa filteret. Ca ein gang i året, når eg eg såg det var på tide, tappa eg ut større delar av vatnet (men tok vare på halvparten) og tok ut fiskar og ein del av innredninga for å ha "storreingjering"

Slamsuging gjer ein ved å ha eit munnstykke med sil på slangen, medan ein tappar ut vatnet i akvariet.

Skrevet

Ein bør forresten heller ikkje byte alle filtera samtidig, då det er bakteriane i filteret som gjer rensejobben. Større akvarium treng mindre vedlikehald enn små, og jo meir fisk ein har i akvariumet, jo meir avfall vert det sjølvsagt. Ein tommelfingerregel er å ha 1 cm fisk for kvar liter. Det er som regel litt færre fisk enn ein har lyst å putte oppi :-)

Hurtigvoksande grøne plantar hjelper å begrense algeveksten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...