Gå til innhold

Noen som skal prøve i November?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve i November da jeg har el ca 20.11. Forrige gang ble jeg gravid på første forsøk, så tør ikke prøve før. Jeg har et vikariat som går ut juli neste år og vil helst jobbe ut tiden. Men samtidig har jeg fått et jobbtilbud som kanskje ikke er forenelig med å bli gravid så fort fordi det er en jobb med stort ansvar.. vanskelig dilemma. Jeg vil jo helst ikke ha så lang tid mellom barna mine heller. Noen andre som lurer på om de skal forsøke i November?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slutta på p-pilla jeg da for å få en stabil syklus.. vi skulle egentlig vente til nov/des. men har vært litt uforsiktig 1 gang el 2.

Så håper iallefall på et 2011 barn ;)

Har en på 2.5 fra før..

Jeg jobber bare på mnd. kontrakter så er veldig usikker ang. økonomi,men har funnet ut at vi klarer oss uansett.

Spennende førjulstid ;)

Skrevet

Jeg skulle ønske vi kunne begynne å prøve i nov/des/jan..men vi får se. Aner ikke om jeg har jobb til neste år og samboern er visst ikke helt klar for nr.2 :/ Har ei på 3 år, så syns det er på tide med nr.2 og så har jeg jo bare veldig lyst på da:p

Skrevet

Blir spennende å se om det kan bli synkront voksende mager fremover :P Jeg tar folat og regner meg frem til el hver måned, så tror det blir prøving

Lykke til med avgjørelsen!

Skrevet

Spennende å se om vi følger hverandre inn i voksende-mage prosjektet! Lykke til!

Skrevet

Ja, det blir spennende :)

Tør ikke prøve mer før vi er heeelt sikre vi heller,men jeg begynner på folat til helgen..

Skal begynne å regne meg fram til el når tr er på plass (håper det blir snart)

Lykke til !

Skrevet

Da har samboern gått med på å begynne å prøve i desember..jeg vil ikke begynne å prøve før jeg vet at jeg har jobb til neste år, pluss at jeg vil ikke være dårlig i jula..det var jeg nemlig sist:/

Så 1.november byttes minipilla ut med folat, og så begynner vi å prøve i desember en gang..gleder meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tr kom ikke på onsdag som vanlig. Og ikke torsdag, fredag, lørdag eller søndag heller. Søndag tenkte jeg at jo.. jeg har hatt ømme bryster i det siste og jeg har ingen tegn på at tr kommer. Også var jeg på bursdagsfeiring på lørdag og drakk vin. Jeg fikk så dårlig samvittighet og siden jeg nettopp har vært på seminar om alkoholskadde barn med jobben, fikk jeg det for meg at jeg hadde forårsaket grusomheter. Mandag kjøpte jeg graviditetstest og den var negativ. På kvelden kom tr. PHU... dette var nervepirrende! Lørdagen ble siste gang jeg tok et glass vin, for den følelsen var ikke grei.

Så jeg er glad for negativ graviditetstest denne måneden og håper på positiv neste måned.

Skrevet

Ventet mensen i går jeg,ikke kommet enda å kjennes ikke ut som den er på tur heller... skal teste på torsdag for da er jeg bedt på jentekveld (med vin-drikking)... er spent !

Skrevet

Så spennende! Jeg vet ikke om du har det sånn, men når jeg begynte å tenke at jeg kanskje kunne være gravid, kjente jeg plutselig alle mulige forskjellige symptomer på at jeg var gravid.

Lykke til med test i morgen!

Skrevet

Takk! Svidde av en test i dag og,men ble ikke klok på den...viste hverken det ene el andre så tar nok en cb digital i morgen om tr fortsatt ikke er kommet..

Kjenner etter symptomer ja...uff.. finner noen og,men tror egentlig jeg lurer meg selv ;-)

Skrevet

Vi skal begynne å prøve igjen i slutten av november, har akkurat mistet, så må vente noen uker.

Blir spennende å se om det klaffer fort eller ikke. Og er veldig spent på hva slags syklus jeg får etter dette. Har vanligvis perfekt 26-dagers syklus som du kan stille klokka etter :)

Skrevet

Noah + babyønske: Hvordan gikk test nr. 2?

TONEbabe: håper syklusen fortsetter som vanlig for deg, og at dere er på vei igjen snart!

Skrevet

Hei!

Var nok ikke gravid nei,tr kom på torsdag morgen før jeg skulle ta test.. da stemmer det bra me syklus på 30-31 dager som jeg hadde før jeg ble gravid med nr 1.

Så da sees vi på bligravid.. vi prøver aktivt fra neste el (ca 6. nov. )

Lykke til alle sammen :-))

Skrevet

Heisann, har lyst til å prøve snart jeg også, men passer liksom ikke helt med hus som skal bygges på. Er litt sånn svingende om vi skal prøve i slutten av november, som er da jeg har el, eller om jeg skal satse på å begynne etter at mens i desember er unnagjort.

Har en del vekt som skal av også, så det er jo også en faktor. Men må si det kribler ekstra i eggstokkene for tiden + at mange rundt oss er rimelig svanger for tiden! Ikke lett å bestemme seg! Men burde absolutt begynt med folat snart og vi skal prøve snart.. Får rådføre meg med mannen (som har huet fullt av hustanker..) :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Første prøving i november (forhåpentligvis) her også...!

Har slutta på pilla.. mensen skal etter beregninge og murringer komme i morgen... og så begynner jeg å tempe for å finne eggløsning (pcos), men forrige gang jeg tok en pause fra pilla så var første syklus ganske normal... så da kan det se ut som om det kan bli første prøving i november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...