fiola78 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Har brukt hormonspiral i 10 mnd..tok den ut for ca 4 veke sia.Tar det lang tid og bli gravid etterpå?
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Tror nok dette er veldig individuelt. Jeg går inn i 6.pp nå. Men noen blir gravide med en gang =)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Fjernet min 30 aug i år,så er inne i min 1pp. Er nok individuelt hvor fort man blir gravid slik som Petrine sier, men lykke til
strikkedilla Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Enig med Petrine 6.pp. For meg tok det nesten 2 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Hadde da ikke hatt mensen siden jeg ble gravid med datteren min. Deilig å være uten mensen så lenge, men litt irriterende da jeg ventet på at kroppen skulle gjøre seg klar til at jeg kan bli gravid igjen! Har ikke lyktes enda, men så har vi bare prøvd siden sommeren da.
paper Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Hei, jeg ble gravid ca 6uker etter jeg fjernet levonova spiralen;) Hadde bare hatt den inne vel 4mnd, men det skulle nepper ha så mye å si;) TVITVI:))) klem
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Heisann:) Dette er individuelt. Vi fjernet hormonspiralen den 22. sept. fikk blodninger der 24. (skulle ha TR da) og hadde EL som normalt den 6. okt. (Kjente at den kom og testet for å være sikker). Jeg hadde da brukt hormonspiral i 3,5 år. Lykke til !!
Lilledrøm Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde hormonspiral i over 2 år og tok ut den. Fikk da mens etter kun 2-3 uker, men tok det med ro de første 2 mnd pga at jeg ikke ville ha baby i Nov, des,, så satte vi igang,, og 2 mnd etter satt den )) Er nå 20 uker,. så spiral er kjekt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå