Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dere som har mye kynnere, må dere mye på do og tisse også?

Føler ofte at jeg må tisse etter hver gang jeg ha rkynnere, og det er ikke sjeldent..

Sist svangerskap kan jeg ikke huske jeg hadde kynnere (i hvertfall ikke merkbare) og da hadde jeg ikke denne ekstreme tissetrangen heller.

Nå må jeg tisse i hertfall hver time, om ikke oftere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Periodevis har jeg det slik.Har også mye kynnere og ei jente i magen som bokser mot blæra. Men prøøøøver å unngå for mye doflying, er det bare 15 minutter siden sist så er det jo ikke nevneverdig i blæra...

Men skal skrive under på at forbruket av dopapir har gått til himmels!!!

Skrevet

prøver også å ikke fly på do så mye, men jeg rett og slett MÅÅÅ!

Så tissetrengt er jeg.. Det er skikkelig plagsomt, særlig hvis jeg jeg er i byen ( går ikke så mye på byen nå d siden jeg har passert termin med 3 dager).

Do papir ja, skulle vært en egen tillegg fra NAV for det der:))

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen der du ;) Hver gang magen blir steinhard må jeg også tisse, og ofte viss jeg må tisse men drøyer det litt vel lenge får jeg kynner.. Så Jeg kjenner meg igjen !

Skrevet

jepp har det på eksakt samme måten.. bruker vel en dorull i døgnet helt alene :P synes det er spesielt vanskelig å vente med å gå på do på natten, da må jeg bare gå..

Skrevet

Kjenner meg godt igjen ja!

Jeg får tissetrang med en gang kynnerne starter. Etter magen blir myk igjen er jeg ikke så tissetrengt lenger.. Forferdelig når en sitter i bil og bare føler at nå tisser jeg snart i buksa, men så blir det bra så fort det slutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...