*mammamia* 83 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Har enegget tvilling jenter på vei og trenger noen synspunkter og forslag. Utrolig vansklig dette her synes jeg.. Noen navn vi har på lista er: Oline og Linnea Live og Synne Sofie og Julie Lovise og Sofie Pia og Lotte Hva synes dere? Andre forslag?
sommertiara Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Oline og Linnea, synes jeg ble alt for like, dessuten blir det litt ubalanse synes jeg i og med at Linnea er et veldig populært navn, mens Oline er mer uvanlig og ikke like mye brukt. Live og Synne, jeg elsker Live og missliker Synne, men det var en fin kombinasjon! Sofie og Julie, er ikke noe fan av at tvillinger har navn som likner på hverandre og disse to gjør jo det, heller ikke noe sånn superbegeistret for Julie. Lovise og Sofie, igjen litt ubalanse mht at Sofie er mye mer populært og vanlig i forhold til Lovise, men jeg liker navnene og kombinasjonen. Pia og Lotte, samme som med Live og Synne; elsker Lotte, missliker Pia. Synd at Lotte og Live begynner på samme bokstav, for ellers hadde det vært den ultimate komboen her, hehe.
prebs Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Live og Synne-kombinasjonen synes jeg var kjempefin. Jeg liker også navnene Oline, Julie og Sofie
LilleBitteliten Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Pia er det eneste navnet jeg ikke liker på listen din. Stemmer på Live og Julie, eller Live og Synne! Men Oline, Linnea, Sofie, Lovise og Lotte er også pene.
Cornelianelia Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Du er jo heldig som ikke trenger å nøye deg med å velge ett navn :-) Live og Synne synes jeg var kjempefint. Jeg er veldig glad i begge navnene. Sofie og Julie er begge veldig vanlige navn. Fine ja, men sjansen er stor for å havne i barnehage med flere med samme navn. Oline og Linnea ble for likt. To vidt forskjellige navn, men de er likevel ganske like med mange like bokstaver. Lotte som du også har på lista synes jeg er utrolig koselig og sjarmerende. Pia er jeg ikke så glad i. Hva med disse kombinasjonene: Lotte og Synne Lotte og Live Lotte og Oline Ellers foreslår jeg Frida. Synes det passer så godt til Synne eller Lotte. Lotte og Frida Synne og Frida
Medi Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker disse kombinasjonene på tvillinger: Live og Tuva Julie og Sofie (men de to navnene er rimelig kjedelige...) Sunniva og Ellinor Ingeborg og Agnes Lotte og Rikke Liker at det er en "symmetri" i navnene. At de består av like mange bokstaver, begge har dobbel konsonant osv. Men det som er viktigst: ikke velg "latterlig" like navn. Mange har lett for å gi tvillinger nærmest identiske navn bare fordi de er tvillinger. Desto sjarmerende med en uvanlig match!
MyBabii Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Så heldig du er Jeg stemmer for Sofie og Julie For at de ikke skal være så like, kunne du godt for Sofia og Julie, eller Julia og Sofie Jeg liker Sofia og Julie best
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Synes Lovise og Sofie var den fineste av "parene" du har satt opp, men av alle navnene dine ville jeg valgt Lovise og Synne..
(Oktober) Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker best Oline og Sofie. Men Lotte og Lovise er fine også. Liker ikke Linnea, Live, Synne, Julie og Pia.
marushka Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 å så gøy å kunne velge to navn : ) Liker Live og Synne veldig godt, det var fint! Ser også at noen har foreslått Live og Tuva, det synes jeg også var en superfin kombinasjon med v-en som går igjen, uten at navnene ligner så mye av den grunn. Sofie og Julie synes jeg er litt oppbrukt, veldig mange som heter det. Ellers synes jeg Lovise og Oline også går an å kombinere, det er en slags vokal-symmetri der med O-I-E i begge navnene. Andre forslag: Agnes og Signe Jenny og Johanna/e Mathilde og Karoline
Hvitkløver2020 Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Lotte og Milla Sofia og Linnea Amanda og Milla Mie og Sofie Karna og Lilly Ella og Amanda Mira og Karine Marielle og Alexandra
Gjest Tuyo Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes Julie og Sofie er nydelige navn sammen Ser for meg to kjempe søte jenter med de navnene
trebarnsmamma84 Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 eg er visst den einaste omtrendt her som elsker Pia=) synst Pia og Lotte var ein flott komb=) elles synst eg Live og Synne var flott i lag..... kjenner tvillingjenter som heiter: Tilda og Elida Ingelinn og Veslemøy Maud og Marion Turid og Solveig Eli og Kari
Mai♥ April♥ Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Av dine kombinasjoner likte jeg best Sofie og Julie, syns det er to nydelige navn. Ellers syns jeg Live og Tuva som andre her har foreslått er kjempe fint. Lovise og Oline er også veldig fine navn som er en god kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå