Bennie77 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er nå 7 uker på overtid med tanke på siste menstruasjon. Supertrett om kvelden, og får typisk gravidmage på kveldstid. Har tatt graviditetstester jevnlig men den er alltid negativ. Testet stoffskifte etc hos legen. Noen som vet om man kan være gravid uten å få utslag på testen? Føler meg litt gravid. (har 2 barn fra før) Noen som evt har noen ide om hva det kan være? Takknemmelig for alle tips/erfaringer.
To gutter + en til? Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hmm, vil nødig være negativ, men det er nok i hvertfall veldig sjeldent å være sju uker på overtid uten å få positiv test. På den annen side - kan du tenkes å ha hatt en veldig sen eggløsning? Hvis den har kommet noen uker senere enn normalt, kan jo det forklare saken. Slitsomt å ikke vite, selvfølgelig - jeg ville kanskje rett og slett tatt en tur til gynekolog, eller fått fastlegen til å sjekke om det kan være noe tull med syklusen, var jeg deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå