Gå til innhold

Interessant opplevelse :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på toalettet for å tisse i stad og mens jeg tisset sparket babyen i blæra mi. Så det ble liksom ssshhhhhhhhSSSSHHHHHshhhh. Dårlig forklart, men dere skjønner vel hva jeg mener. Måtte le litt for meg selv, alt det rare vi skal oppleve under graviditeten.

Kommer til å savne det når alt er over selv om jeg nesten ikke kan vente til snuppa er ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk litt hjelp med trykkingen ja?:) Det meste er en ganske interessant når det gjelder doturer for tiden :S

Syns det mest frustrerende er når vesla i magen ligger slik at jeg ikke når frem og ned for å tørke meg, er liksom begrenset hvor lange armene mine er... Det er da jeg ønsker meg et "Spyl og føn"-toalett... og med det kommer følelsen av at man er gammel.

Skrevet

Hmmm... spyl og føn toalett er sikkert veldig kjekt etter fødsel da :)

Jeg har ikke så veldig stor mage, men bærer snuppa veldig høyt så alt er liksom vanskelig om dagen. Klarte og sette meg i bilen med tøfler og vurderte sterkt og gå med dem siden det er et prosjekt og komme seg opp igjen... og sånn går nu dagan :) Fødeklar i morgen da, så håper det ikke blir noe overtid på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...