Gå til innhold

Mens vi venter....noe annet å tenke på:)

Anbefalte innlegg

Omtrent så jeg teller timer om dagen til UL uke 12..er sååå klar for å slappe av å nyte magen:)

i mens så tenkte jeg at litt annet lesestoff her inne hadde vært hyggelig..:)

har dere bestemt navn til den lille? jeg vet at det kan endre seg i løpet av 9 mnd og fødsel men hvilke navn har dere i bakhodet nå? hva har dere lyst på tross samb/mann?

selv har vi ikke bestemt noe spes enda..har en lang liste da:

Gutt:

Max

Julian

Nikolai

Sebastian

Jente:

Juliane

Jenny

Lotte/Lotta

Ronja

disse kan jo selvfølgelig endres mange ganger enda men:)

Fortsetter under...

Teller og teller dager og timer jeg også :-) Og tenker mye på navn. Sambo mener det er alt for tidlig å tenke navn nå, er jo bare 4+6 idag. Men her er det jeg tenker (selv om langt over halvparten er brukt opp av venner og familie fra før fordi vi er litt sent ute med å få barn)

Gutt:

Sebastian

Sigve

Sivert

Marius

Martin

Markus

Magnus

Noah

Jente:

Ida

Oda

Ada

Nora

Hedda

Thea

Sofie

Celine

Silje/Silja

Vilja

Julie

Mari(e)

Maja

Sara

Milla/Mille

Emma

Kanskje ikke rart om noen av navna er representert i vår nærmeste krets, det er tross alt en del av dem som ligger på ti på topp lista for både fjoråret og året før.

Hvis det blir en gutt går vi nok for førstnevnte på guttelista, blir det ei jente har vi et stort problem, for nesten alle navnene der er allerede "oppbrukt"

Så mange fine navn:)

Likte veldig godt Mille, Hedda og Vilja.... sebastian og magnus var å fine:)

Blir sånn hos oss også at det alltid er en eller annen som heter det men sånn er det...vi kommer til å velge det navnet vi liker uansett hva andre sier...:)

Heisann:)

Gratulerer med graviditeten du og:))))

Så flotte navn du har tenkt på..., selv blir det nok oppkalling i en eller variant her hos oss..haha, men heldigvis er de aktuelle navnene ikke så verst da!

Jeg er så kort på vei enda, bare i 5.uke-likevel føler jeg på meg at dette går veien, så:klart jeg tenker masse oppi gledesrusen;))

KLEM,KLEM

Ja her tenkes det saa det knaker! Er bare 5+1 enda, saa mye kan enda skje, men troen paa at dette gaar rett vei blir stoerre og stoerre for hver dag som gaar. Og navn er en av de tingene som stadig vekk opptar tankene ja!

Vi har ikke bestemt noe som helst og har litt vanskelig for aa bli enig, men liste har jeg. (Har bedt han lage ei ogsaa, med tid og stunder, saa kan vi se hva vi har til felles eller er villige til aa godta fra hverandre)

Gutt:

-Adrian (blir mest sannsynlig det)

-Matheo

-Elias (det liker IKKE mannen min)

-Oscar

-Elliot

Jente:

-Aurora

-Luna

-Amaya

-Sofia

-Miriam

-Evelina

Sitter i tillegg og funderer paa barneromsmoebler, som svogeren min skal lage til oss:) Saa tankene stopper ikke opp!

Fine navn, liker spesielt

Jenny og

Julian

Nydelige navn!

Vi har vel ikke bestemt navnet, men vi har noen tanker om hvilke det står mellom.

Når det gjelder jente blir det mest sannsynlig Vilja.. Ev. Vilja Eline (samboeren som vil ha dette)

til gutt liker vi Emil og Magnus, jeg holder en knapp på Emil, selv om det desverre er et vanlig navn for tiden, men men..

Annonse

Mine guttenavn er :

Sean

Philip

Colin

Edward

Henry

August

Martin

Jentenavn:

Annie (oppkaling av bestemoren min)

Lilly

Molly

Stella

Clara

Cecilia

Caroline

Ingerborg

Jeg er halvt irsk ,derfor så mange engelske navn :)

Mannen min liker : Inge, Oliver,Inga og Julie .Inge og Inga etter faren og bestemoren sin)

Vi kommer til å slite med å finne navn ,Har en William fra før :)

Var det mannen min også mente. Og at det var fryktelig gammeldags. Og ja, men de gamle navnene er jo på vei inn igjen nå. Så hvem vet, kanskje vi finner Cornelia på ti på topp om noen år. Et annet arguement var at det ikke akkurat passer til navnet til guttugen, som har et typist ti på topp navn nå.

Nei, vi må få en gutt, der er vi nesten enige om navn, ei jente vil komme til å bli navnløs.

Litt av en bekymring nå forresten, det er jo bare no sånt som 35 uker igjen til termin... Man kan jo ha skifta mening 100 ganger før den tid.

hei S+S <3 09+11

Så artig at du liker både Mille og Vilja. Jeg har ei Mille (Sofie) fra før, og vi skal bruke Vilja om mini i magen er jente :)

Mange fine navn på lista di, liker disse veldig godt utenom de over:

Maja, Mari og Marie, Celine, Sofie, Ida, Silja og Emma.

Av guttenavn synes jeg Magnus er finest :) men liker fler av de andre og.

Så du nevnte Cornelia lenger ned. Synes det er helt greit, men ikke min smak..

Jeg tenker så det knaker, men sambo synes det blir litt lettere når vi vet kjønn, og han har jo rett i det,men synes det er såå koselig å snakke om navn uansett :)

Jentenavn:

-Mille

-Jennie

-Ronja

-Jessica

Guttenavn:

-Patrick

-Niclas

Jeg har veldig lyst på Ronja hvis det blir jente, siden sønnen vår heter Robert, men det spørs vel om sambo ikke vil det :) Om det blir gutt, regner jeg med det blir Patrick, Niclas var egentlig et navn vi snakka på til førstemann :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...