Gå til innhold

MA eller SA etter uke 12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan ikke si at jeg har hatt SA el MA etter uke 12, men jeg har hatt en såkalt senabort i uke 22.. Det var pga en infeksjon, så fødselen startet av seg selv.. Dette er noe som sjeldent skjer, men desverre så kan det skje.

Jeg hadde en ma for 5 uker siden. da ver jeg 12-13 uker på vei, trodde jeg ihvertfall. men fosteret hadde dødd 4-5 uker tidligere, i uke 8. Jeg har enda ikke fått noen ny blødning, men regner med at den kommer, men hadde jo vært hyggelig om d viste seg at jeg var gravid igjen allerede da. men jeg tror ikke det vil bli så lett...

Annonse

Har jo selv hatt MA, trodde jeg var 12 uker men fosteret hadde dødd i uke 8 hos meg å:( er vel derfor jeg er ekstra nervøs nå ogs¨å...er 11+1 i dag..skal ha ul 14 oktober da er jeg 12+3 er livredd for å ikke se noe liv der da:( men jeg får tenke som sist hvis det skjer noe at da er det en grunn til det og at det er bra kroppen min funker som den skal...

Hei!

Jeg har hatt 2 MA og 2 SA, første MA var med tvillinger i uke 12 (mars 09), andre MA var med en spire i uke 10 (mai -09), så første SA var i uke 5 (aug -09), andre SA var i uke 5 (juli -10), nå er jeg gravid igjen 9+6 i dag, har vært på en tidlig UL og sett ett lite hjerte slå!

Håååper at alt går bra denne gangen :)

Skal på ny kontroll/ny UL tirsdag om 1 uke - da vil jeg være 11+0...

Er veldig spent, og prøver å være positiv inntil det motsatte er bevist :)

Klem

Har hørt om flere som har mistet i uke 13 og 14. En veninne av meg har hatt 4 sa i 4 mnd,men det er nok noe galt m ho desverre :o( Jeg er 20 uker på vei og tror ikke jeg kommer til å slutte å engste meg før han er født. Men det er litt mer betrygende nå som jeg kjenner ham sparke hver dag og har vært på den ordinære ul. Det hjelper en del på nervene når man begynner å kjenne liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...