vilja80 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har akkurat testet pos på nytt. Ved de forrige graviditetene mine har jeg alltid merket symptomene veldig tidlig (før pos test), mens denne gangen kjente jeg ingenting, selv om jeg "lette" etter tegn. I tillegg fikk jeg en blødning da mensen skulle ha kommet, så jeg var overbevist om at det ikke hadde blitt noe. Grunnen til at jeg fikk mistanke i dag, var at mensen liksom aldri kom ordentlig i gang. Har drukket vin flere dager på rad, siden jeg var sikker på at jeg hadde mesen. Ikke kjempemye, men nok til at jeg nå har forferdelig skyldfølelse. I tillegg er jeg sikker på at noe er galt, pga blødningen. Blødde også rundt mensen ved første graviditet, og det viste seg å være en partiell mola. Nå er jeg bare vettskremt, og full av skyldfølelse. Måtte bare få det ut, mannen er på jobb, og har ingen andre å dele det med akkurat nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142393672-hjelp-gravid-igjen-og-livredd/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå