titi-07 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei i 2007 fikk jeg en liten gutt etter 4 ivf og 1 frys forsøk , for et måned siden bestemte oss for å ha en til , siden det hadde vært lenge siden jeg var der måtte ta nye prøver son det viser seg at jeg har få nesten ingen egg , legen skrev et brev og sa at jeg skulle ikke få tilbud på det offentlige og i det private skulle jeg likson miste mitt tid og mine penger , jeg følte at dette var veldig frekk og umeneskelig , det er ikke son man burde få bekjedene , vel ,jeg kontakte legen på volvat og han sa at han kunne hjelp meg men at han ikke hadde noe garanti , vel vel hvem har det!!!! dette er nesten son lotteri tenkte jeg , jeg her hatt egguthenting nå torsdag og tok ut 2 egg begge ble befrukta og blir innsetning nå mandag hvis ikke noe ann går galt , håper det beste men jeg er også forbrede på det verste ,hvis jeg ikke blir gravid så slutter jeg , er ikke så tøffe som dere jenter , ble for mye for meg siste gang jeg prøvde vil ikke oppleve det igjen,men jeg har en bekjedd til dere alle, IKKE GI OPP den dagen kommer og dere skal få det dere har ventet så lenge, lykke til dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142393458-gir-opp-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Familiedrømmen Skrevet 4. oktober 2010 #2 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er aldri noe hyggelig å få avslag. føles som et slag rett i ansiktet. vi fikk også avslag fra det ofentlige... men jeg trøstst meg med at de private må ha gode resultater for å overleve, så kanskje de jobber ennå hardere for og få det til. sikkert bare en innbildning, men det ble en trøst likeveld. koster så pass mye mer så det er greit og tro man får noe igjen for det.... får bare ønske deg lykke til idag.... håper de er friske med god kvalitet... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142393458-gir-opp-snart/#findComment-142396266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå