EllaMaria Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hadde litt i går og "tydeligere" i dag, har også hatt et par runder med noe jeg tror er modningsrier - en på torsdag morgen, en på torsdag kveld og en i dag morges. Jeg er førstegangs og har ti dager til termin (søsteren min fødte sin første ti dager før termin..), og lurer fælt nå.. :-) Noen som har erfaringer å dele?
sund Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har ikke erfaringer å dele, men vil råde deg til å ringe fødeavdelinga hvis du er usikker. Jeg hadde ikke misfarget utflod før fødsel, usikker på om det er normalt, og bedre å ta en telefon til jm el føden for mye enn for lite - men mest for å si fra og spørre, det er neppe noe farlig.
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hei:-) Høres ut som slimproppen har gått:-) Husker dette fra dattera mi ble født. Da fikk jeg en rosa/brun utflod et par dager før vannet gikk:-) Spennende!
*Termin30.09*FØDEKLAR*:D Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ja det lurer jeg også på! Har hatt litt sånn i dag, rosa/lysebrunt og ganske slimete, kan det være deler av slimproppen kanskje? Eller vanlig utflod med bitte litt blod i? Hehe litt av noen detaljer;) Jeg er 3 dager over termin med nr 2. Husker ikke hvordan det var med første i forkant. Da kom hele slimproppen etter riene var startet.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Det er nok tegningsblødning, men det trenger dessverre ikke bety at ting går igang med det første... Jeg hadde det samme forrige fredag - i forbindelse med at slimproppen gikk. Jeg har åpning (1,5cm), er utflatet og moden - men prinsen vil ikke ut ennå...Jeg har 11 dager igjen da. Men - kanskje det går kjappere hos deg :) Lykke til!!!
carina86 Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 høres ut som slimproppen ja... jeg var inne forige mandag fordi jeg blødde.(det rant) fikk beskjed om at det var tegningsblødning. dagen etter hadde jeg slimproppen i bindet, slimete blodstripete klump.. kan ha rosa eller brune striper. den kan også komme i flere biter.
EllaMaria Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2010 Takk for svar! har ikke sett noe til noen "klump" ennå, kun litt rosa/brun utflod her og der. :-) Har hatt et par runder med modningsrier (tror jeg i hvert fall - som kraftige menssmerter i korsryggen) i natt, nå ligger jeg på sofaen og kjenner ikke noe særlig egentlig - men håper at jeg ikke er så fryktelig langt unna selv om jeg vet at det fortsatt kan ta tid. Spennende greier dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå