Gå til innhold

Rosene og Zassy:)) Trenger svar i dag 3 oktober, helst;)

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på når jeg ville føde/når fødselen startet. Og begge to svarte 3 oktober:) Altså idag:D Så jeg lurer på om dere fortsatt ser at det skal starte iløpet av dagen?

Mistet slimproppen torsdag. Har endel murringer og harde kynnere. Så lurer på om dere har en ny dato eller om dere mener det skjer i natt:) Spennende;) termin lørdag.

F:14.01.87

Fortsetter under...

Hei så spennende!!! Som jeg har sagt til deg før så har jeg jo ikke så mye erfaring med å spå datoer, men jeg får fortsatt opp i dag, får fødsel opp sterkt og at det ikke blir lenge til! Så skjer det ikke i løpet av dagen/natten vil jeg tro det ikke blir lenge til iallefall. Får for øvrig bare opp gode kort her rundt deg og fødsel så håper og tror at alt går veldig fint! Du gleder deg vel bra mye til å møte lille nurket? :-D Åååh ønsker deg lykke til! :-D Klem!

Tusen takk igjen for svar:)) Håper virkelig du har rett i alt du skriver;) Gleder oss veldig mye nå!! Skal oppdatere deg når det er over:) Har også fått med meg at du ønsker deg et lite nurk. Jeg kan ikke å spå, men håper virkelig du blir gravid snart og får deg et lite nurk du og!!:) igjen tusen takk for at du tok deg tid!:D

Ja som sagt ta det med en klype salt ettersom jeg ikke er vant til å spå datoer så kan det føles sterkt selv om det kanskje er en uke til, blir jo morsomt å høre når det ble da! Men kanskje Rosene er flinkere til å ser mer eksakt!

Takk for gode ord og håper jeg får et eget nurk en dag jeg også ;) Bare hyggelig å se på deg!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...