Gå til innhold

I morgen er det bare èn uke igjen :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Til den magiske grensa :)

Noen flere her inne som snart skal over til 2. trimester, og har termin rundt 28. April?

Vært hyggelig å bli enda bedre kjent med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! :) Har termin 26. april, så nå er det bare en uke igjen til man kan puste litt lettere. (Hadde SA i uke 11 i april i år) Gleder meg til vi møtes i 2.trimester! :)

Skrevet

Så hyggelig at dere også har termin nesten samme dag :))

Jeg hadde en MA i Februar i år, i uke 9 - så nå begynner jeg å glede meg litt ekstra til å hoppe over til neste trinn! :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Hvor gamle er dere da, jenter? Lyst til å fortelle litt

mer om dere selv? :)

Skrevet

Jeg hopper over om en uke ca::):):)

Har enn så lenge termin 26 april:)

Er 27 år, gift og har en sønn på snart 1 mnd:)

Er i bra form nå, men slitt litt med kvalme og svimmelhet...hadde store problemer med ryggen sist svangerskap og kjenner faktisk at ryggen begynner å krangle litt igjen nå...:( men eller ingen særlig syptomer..

gleder meg til UL 14 oktober...da kan jeg endelig rope ut vår hemmelighet for hele verden hehe hvis alt er bra da selvfølgelig:)

hvem er dere da?:)

Skrevet

mente å skrive at min sønn er 16 mnd ikke 1mnd hehe

går ikke så kjapt i svinga her....;)

Skrevet

Har termin 28 april :) Har en jente på 16 mnd fra før! Gleder meg også til neste uke er forbi:)))

Skrevet

Okei :))

Jeg er ei jente på 23 år, med samboer.

Jeg har også en datter fra før, hun blir to år i Desember.

Dette svangerskapet har innebært mindre plager enn ved mitt første. Nesten ikke kvalm i det hele tatt. Men kanskje mer trøtt denne gangen, og litt mer hormonell.

Hadde bekkenløsning sist, fra uke 20. Nå kjenner jeg allerede tegn til den samme tilstanden ;/

Hatt 2 x tidlige UL pga. kronisk sykdom.

Så et bankende hjerte begge gangene :))

Lytter hver dag på hjertelyden til den lille, noe som hjelper meg å være rolig. Skal på ny UL igjen denne uka :)

Flere som vil dele litt info om seg selv? :)

Skrevet

Haha, jeg tenkte "herregud, har hun en sønn på en måned og er gravid igjen allerede?!?" :D

Jeg er 35 år, har en sønn på snart 16 måneder fra før, og har termin 30. april. :) Bor i Oslo sammen med samboer og sønn.

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg er 32 år og gift, mannen min er 33 år.

Jeg har to barn fra et tidligere forhold, ei jente på 7 år og en gutt på 5 år.

Gleder meg veldig til å få en liten baby i huset igjen, og krysser fingre for at alt skal gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...