Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 .. Til den magiske grensa Noen flere her inne som snart skal over til 2. trimester, og har termin rundt 28. April? Vært hyggelig å bli enda bedre kjent med dere
Mockinbird Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 JA! Har termin 26. april, så nå er det bare en uke igjen til man kan puste litt lettere. (Hadde SA i uke 11 i april i år) Gleder meg til vi møtes i 2.trimester!
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Så hyggelig at dere også har termin nesten samme dag ) Jeg hadde en MA i Februar i år, i uke 9 - så nå begynner jeg å glede meg litt ekstra til å hoppe over til neste trinn! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! Hvor gamle er dere da, jenter? Lyst til å fortelle litt mer om dere selv?
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg hopper over om en uke ca::) Har enn så lenge termin 26 april:) Er 27 år, gift og har en sønn på snart 1 mnd:) Er i bra form nå, men slitt litt med kvalme og svimmelhet...hadde store problemer med ryggen sist svangerskap og kjenner faktisk at ryggen begynner å krangle litt igjen nå... men eller ingen særlig syptomer.. gleder meg til UL 14 oktober...da kan jeg endelig rope ut vår hemmelighet for hele verden hehe hvis alt er bra da selvfølgelig:) hvem er dere da?
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 mente å skrive at min sønn er 16 mnd ikke 1mnd hehe går ikke så kjapt i svinga her....
Lykkelig mor:) Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Har termin 28 april Har en jente på 16 mnd fra før! Gleder meg også til neste uke er forbi:)))
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Okei ) Jeg er ei jente på 23 år, med samboer. Jeg har også en datter fra før, hun blir to år i Desember. Dette svangerskapet har innebært mindre plager enn ved mitt første. Nesten ikke kvalm i det hele tatt. Men kanskje mer trøtt denne gangen, og litt mer hormonell. Hadde bekkenløsning sist, fra uke 20. Nå kjenner jeg allerede tegn til den samme tilstanden ;/ Hatt 2 x tidlige UL pga. kronisk sykdom. Så et bankende hjerte begge gangene ) Lytter hver dag på hjertelyden til den lille, noe som hjelper meg å være rolig. Skal på ny UL igjen denne uka Flere som vil dele litt info om seg selv?
Cruella De Vil Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Haha, jeg tenkte "herregud, har hun en sønn på en måned og er gravid igjen allerede?!?" Jeg er 35 år, har en sønn på snart 16 måneder fra før, og har termin 30. april. Bor i Oslo sammen med samboer og sønn.
missm78 Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Hei igjen Jeg er 32 år og gift, mannen min er 33 år. Jeg har to barn fra et tidligere forhold, ei jente på 7 år og en gutt på 5 år. Gleder meg veldig til å få en liten baby i huset igjen, og krysser fingre for at alt skal gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå