Nicoline3 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Bare lurer på om noen har fått satt inn hormonspiral, og isåfall hva den kostet og hvilken erfaring du har med blødninger (med en gang og etter tid) Har hatt vanlig spiral i mange år,men slet veldig med lange og kraftige blødninger (7-10 dager) så håper det hjelper med hormoner i tillegg! Noen som vet om man går opp i vekt av den??
fastelavens_bolla! Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 den hormonspiralen jeg finn satt inn kostet 1148 kr og kan være inne i 5 år. nettopp satt den inn så hva jeg syns enda vet jeg ikke:)
LL79 Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Betalte vel en 1500 kroner tror jeg. Satte inn for 2 mnd. siden. Småblødninger hver dag de første ukene, men så ble det bare av og til. Nå merker jeg ingeting, og har ingen blødninger lengre. Jeg har ikke gått opp i vekt, men vet ikke om det er et vanlig problem eller ikke.
Snuppa! Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Samme som fastelavens bolla, satt den inn på torsdag, samme pris. Småblør, men ikke noe mer enn vanlig utflod under el. Håper jeg blir fornøyd:) Har litt menslignende smerter.
Nicoline3 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2010 Takk for svar!! Skal sette inn neste torsdag, så da er jeg spent på om det har ønsket effekt etterhvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå