Gå til innhold

Blir snart deprimert av dette her, jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+3, og er fortsatt innmari trøtt, slapp og kvalm. Orker ingenting, og det går ut over de to barna mine :(

Jeg har ikke overskudd til de rett og slett. I tillegg tåler jeg ingenting fra de, og det blir mye kjefting og smelling fra meg.

Er så lei dette her, og vil bare bli meg selv igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trøste deg med at du er absolutt ikke alene.

Jeg har heller ikke mye overskudd til lillejenta mi om dagene ;/

Har konstant dårlig samvittighet, og gråter endel pga. dette.

Jeg tåler også mye mindre enn før, spes. fra samboeren min stakkar. Nå har jeg begynt å sende han litt vekk til kompiser & familien hans - slik at vi diskuterer mindre, og dette funker kjempebra :)

Når det gjelder overskudd til våre førstefødte, er det desverre slik at vi ikke har like mye energi i kroppen vår nå, til å leke & herje med de - slik vi gjorde før.

Prøv å få mannen din til å ta i et ekstra tak med barna når han er hjemme, og forklar han at du er forferdelig sliten. Han vil nok forstå at du trenger hvile, og at han må være både litt mamma & pappa i tiden fremover :)

Etter den tolvte uka blir alt myyye bedre, det har hvertfall jeg trua på. Jeg er 11 uker i morgen, og telelr stadig ned dagene til den store dagen ;)

Lykke til! :)

Skrevet

Hei

Du er ikke alene. Jeg er i uke 11+3 og er fortsatt kjempe kvalm. slapp og trøtt. har gått ned i vekt 6 kilo. har vært innlagt på sykehuset pga ekstrem svangerskap kvalme. jeg ligger mest på sofaen om dagen.

jeg klarer ikke å gjøre noe om dagen . jeg har også dårlig samvittighet for at jeg orker ikke å leke med min sønn.): jeg blir veldig dårlig når jeg sitter eller prater. håper jeg blir bedre etter uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...