abella Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Knerten er litt over 10 mnd og har så vidt begynte å gå uten støtte. Max 2 skritt av gangen foreløpig, så siger han sammen igjen og setter seg ned på gulvet.
Gjest lillemamsi Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Så moro Har prøvd å drøye det lengst mulig vi, pga han vet ikke hva som er farlig å ikke. Men nå nytter det ikke lenger. Han skal ut å gå ! Brøøøler ut og stabber i vei !
Miss Fix Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Her er ungen 9,5 mnd og har gått i en måned allerede Det har gått kjempefint, uten andre uhell enn litt skalling i kanter her og der...hehe. Nå er det full fart hele dagen, på grensen til løping faktisk!
En liten mamma Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Mellomste min var knapt 9 mnd da han begynte å gå. Var for tidlig det syns jeg, han var jo plutselig ikke baby lenger.
Irene Adler Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Min er 11 og kryper ikke en gang, bare åler rundt. Sitter ikke heller uten støtte. Han har ikke reist seg opp. Skjønner ikke prinsippet med å gå; sette en fot foran den andre og har null balanse. Bekymrer meg ikke i det tatt; alt faller på plass nå han er motorisk moden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå