Gå til innhold

Han vil ikke ut denne luringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har blitt lurt av rier som har dabbet av eller vart i eeeevigheter før noe faktisk skjedde?

Greit at de sier nr 3 er en luring, men dette hadde jeg faktisk ikke trodd.....

(rier fra 4 i natt som nå midt på dagen bare har dabbet av.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter mitt 2.barn. har holdt på sånn 1 (!!) uke nå.......lei kan av at det ropes ulv ulv,så blir vel lurt trill rundt når det først setter i gang :s

Skrevet

Venter mitt 2.barn, og har hatt det sånn 1 (!!) uke nå...LITT lei av ulv ulv feelingen, så blir vel lurt trill rundt når det først setter i gang.:s

Skrevet

oi, ble dobbelt opp der, dataen hengte seg opp: )

Skrevet

er det virkelig sant????? er litt ulv ulv her også føler jeg.....

når er din termin og kan du fortelle litt mer om hvordan du har hatt det i denne uka? Er det maserier du opplever å ha?

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i at nummer 3 er en luring;)

Gikk 1 uke på overtid sist, og hadde prøvd alt, og da mener jeg ALT for å få babyen ut, jeg ble strippet og lakserolje og aktiviteter og AAAALLT! Hadde masse maserier og kynnere, og var sikker på at det skulle starte både en og to og tre ganger...

Fødselen startet når jeg minst ventet det, (dvs, skulle gjøre noe heeeelt annet enn å føde;) og var superrask og supervond, men var kjempefin form etterpå, hvis det kan være noen trøst da;)

Klarer desverre ikke huske noe annet fra de to siste ukene sist, enn at jeg var superlei, og sliten, og at jeg ble veldig veldig lettet når det endelig satte igang;)

Skrevet

Å det der er så KJEDELIG!! Hadde selv regelmessige svake rier / maserier hver kveld i over en uke før fødselen endelig startet denne gangen- 2 dager før termin.. Men når den endelig var i gang, gikk det fort, veldig fort- jenta var ute på 2 timer, vondt og intenst- men veldig digg når man er ferdig da:D

Håper det snart er din tur, for det er IKKE noe moro med slik ulv-ulv nei, men trøst deg med at det har sin effekt, og at fødselen sikkert vil gå fort når den først starter!

Skrevet

God kveld i stua jenter:)

Fortelle om uka ja.....hvor mye plass har jeg på og skrive tro:) hehehe....neida. har hatt sterke kynnere siden uke 26, så de er jeg egentlig ganske vandt til nå. Men i den siste uka så har det øket på.

Startet vel forrige natt til mandag, da jeg våknet midt på natta av "rier", var til jm for og sjekke i løpet av dagen, fant ut at livmortappen var ca 2 cm og hadde 1 cm åpning:) jippi....slimproppen gikk forrige uke. hadde jo selvfølgelig forhåpninger om at det kom til og skje noe om ikke så lenge, men mandagen var stille. tirsdagen kom og midt i hotel cæsar så startet det,......oooont, med 5-8 min mellom hver helt til kl 02,00 da tok jeg en dusj og la meg igjen (sovnet selvfølgelig) så borte var det. ellers så har det gått sånn slag i slag opp og ned hele uka...så nå sitter jeg her med rieteller igjen og ser hva som skjer.....(snakk om sola.....au au au....) nå er det 10 min i mellom og de varer i over 1 min..... har hatt det sånn i hele dag....

ER så sliten både psykisk og fysisk nå, at jeg bare vil ha det overstått og ha lille junior i armene:) er i uke 38, så jeg ser for meg laaaange uker hvis det fortsetter slik....

Men har et håp igjen i kveld, men tviler litt på samme tid.

Men det er vel kanskje utgjort at det skal bli nå, da jeg har gledet meg til i morgen. skal til frisøren og fiffe meg opp litt til fødselen, der jo ikke ut på håret for å si det sånn:) hehehe

Nå har vel kanskje dette blitt langt nok:)

klem

Skrevet

Takk for fine svar jenter! Jeg rakk dessverre ikke lese dette før fødselen faktisk var i gang, og ut kom prinsen til slutt, takk og lov! Begynte å lure om jeg skulle gå mange dager til, det er slitsomt med maserier…

Ang rieteller kjenner jeg godt til bruken av den ja hehe.

Lykke til da til dere som fortsatt plages av disse lureriene;)

Skrevet

sitter her i kveld og jeg med denne berømte tellerene..... 8 min i mellom og varer i 1 min...men sånn har det vært i hele uken her.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...