Gå til innhold

hjelp! vi skal kjøpe bilsete???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har funnet et maxi cosi bilsete 0-13kg med base 2008 modell til 1100kr i flott stand. Gjør d noe om slikt blir kjøpt brukt??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvem du kjøper det av og om du stoler på at det ikke har vært med i en kollisjon(uansett hvor liten) eller mistet ned og slik:)

Skrevet

Vi kjøpte vår MaxiCosi med base i sommer for 1990,-....helt nytt!

Jeg hadde kjøpt nytt sete med mindre jeg stolte på den som solgte meg setet....men uanz så er ikke prisdifferansen så stor på et 2 års gammelt sete kontra et helt nytt fra forhandler!

Skrevet

Så lenge setet ikke har vært med i en bilulykke, og er i bra stand så går det fint ann å kjøpe brukt. Men tar de seg ikke litt godt betalt? Jeg Har fått ett nytt maxi cosi, med pose til 1799 kr...Ville ikke betalt mer enn halv pris.

Skrevet

Vi betalte forresten 1500kr for ett helt nytt acto graco sete inkludert base i sommer på baby comfort.

Så synes prisen var litt dyr i tillegg

Skrevet

hvor har dere kjøpt til så billig?

finner kun seter til 1799 uten basen som er like dyr..

Skrevet

Vi klarte å få setet og basen 2010 modell ned i 2000,- kr på refleks. Egentlig koster de 3500,- ca med base nye. Så er ikke så gale pris om setet ikke er skadet!!

Skrevet

acto graco har kommet bra ut i tester også:) Men er vell maxi cosi som har kommet best ut?

Skrevet

Ettersom vi valgte kjøpte det meste av babyutstyret på samme butikk, fikk vi bilstolen med base på kjøpet!

Det vil si at vi fikk ca 12%rabatt på alt vi kjøpte.....

Kjøpte vogn, voksipose, dyne, sengklær, kommode, bilstol, vippestol, babybjørn, seng osv.... :D

Skrevet

Jeg hadde lagt i litt ekstra penger og kjøpt nytt. Evt hadde jeg gått over til en annen modell. Brio sitt babysete for eksempel - er det vi har, vi betalte 1500 med base, og da var det nytt på Barnas Hus. Nå er det sikkert enda billigere! Det var de ansatte der som anbefalte meg deg fremfor MaxiCosi rett og slett pga prisen.

Skrevet

Hadde valgt Maxi Cosi jeg, har selv kjøpt dtte sete...med base og pose oppi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...