To gutter + en til? Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Nå har jeg oppdatert nick'et mitt her, og reistrert meg som prøver! Så da er det vel offisielt, da, vi prøver på nr. tre! Vi har brukt laaaang tid på de to foregående, så jeg kjenner jeg er litt ambivalent til å kjøre full rulle med tester og aktivitet her inne i tilfelle det vil ta veldig lang tid denne gangen også. Men da det klaffet med nr. to, var det på første forsøk etter at jeg startet med metformin (er slank pcos'er). Det tok veldig lang tid før jeg fikk noen syklus etter fødselen, men nå i sommer, etter 15 måneder, kom den gitt, og etter det har den vært rimelig regelmessig på 29-31 dager (helt utrolig til meg å være). Så nå er jeg egentlig ganske positiv, hadde antagelig el ca torsdag for noen dager siden, og ikm ca 17 oktober. Men hadde ikke noe el-slim som jeg kunne oppdage, så hvis det ikke går nå, kommer jeg nok til å begynne med metformin igjen. Må bare slutte med ammingen først! Vel, nå skal jeg komplettere det og registrere meg på ikm-lista for uke 41! Ojoj, nå er vi i gang, ja.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer og lykke til! Jeg er også på prøver'n med nummer tre! :-) Håper det klaffer raskt denne gangen da.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Vi har også to gutter, og prøver nå på nr 3 Lykke til
to+en til! Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Så gøy!! Jeg har også to gutter fra før, og skal snart begynne å prøve på nr 3. Må bare få overstått bryllupet vårt først. Som er om 1 mnd. Så er vi i gang! Hvor gamle er guttene dine da?
To gutter + en til? Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Oj, moro med bryllup! Vi har bare satt vårt på vent etter mye jobb, graviditet, kvalme etc, men av og til lurer jeg på om vi bare burde gjoere det på tinghuset og bli ferdige med det:-) Kjipt å gå med ringen på fingeren i årevis uten å faktisk få giftet seg.. (.. nå skjedde det noe rart med tastaturet her, oe'en ble borte, og flere andre bokstaver/tegn har flyttet på seg - har drevet og byttet språk på tastaturet den siste timen, men det pleier da ikke rote seg til på dette viset?) Mine gutter er seks og ett og et halvt, så har stor aldersforskjell på dem. Håper det ikke blir så lenge til nestemann av den grunn, greit at det ikke blir så veldig lang spredning, synes jeg.
to+en til! Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Vi skal gifte oss på tinghuset. Blir akkurat passe stort bryllup tror jeg. Mine gutter er 6 og 4 år, så begynner å bli litt stor aldersforskjell her også. På tredjemann altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå