Gå til innhold

Hvor tidlig etter antatt befruktning kjente dere noe som var "utenom det vanlige"??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde EL før helga, og idag er jeg helt rar nederst i magen. (Vi prøver å bli gravide) Akkurat som om jeg er kjempestøl helt nederst i magen, ut mot sidene. Nå har jeg vært gravid tidligere, men husker jo ikke helt hvordan jeg kjente ting og tang da...

Fortsetter under...

Jeg ventet egentlig bare på mensen.

Har hele tiden hatt ujevne sykluser - og tenkte det var ei stund siden jeg har hatt mensen, og tok en test.

Den viste 5 uker + på vei :))

Kan ikke huske noe stølhet nederst i magen, men alle har sine "egne" symptomer. Jeg kjente ikke symptomer med førstemann før i uke 7 sist, heller ikke denne gangen.

Håper du er gravid :)

Lykke til!

Jeg har hatt ustabil syklus (40 til 60) dager i 3 år. Men 12 dager etter siste IKM sa jeg til gubben at nå er jeg gravid. Jeg bare kjente det:) Magen var litt merkelig i dagene etter det. 14 dager etter IKM fikk jeg vondt i brystene og siden dette var uvanlig i forhold til min "vanlige" syklus, skjønte jeg at nå var det noe på gang:)

Forrige gang skjønte jeg det først da IKM passerte uten noen TR. Nå denne gangen her har jeg ikke like stabil syklus som før, og ikke prøvde vi særlig hardt på å bli gravide heller. Men jeg kjenner når jeg har EL, og to dager etter hadde jeg en enorm hodepine som ble avløst av kvalme som har vært der siden. Så jeg kjente det vel omtrent fra befruktning denne gangen her.

Jeg merket det etter ca. 1 mnd. begynte med at mensen uteble men jeg hadde hele tiden en litt rar følelse i magen. Akkurat som om man har "sommerfugler" i magen men uten å glede/grue seg til noe liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...