Gå til innhold

Vondt og ubehagelig... men litt morsomt!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til uke 34+2 og magen strutter som bare den... :):)

Det er utrolig morro å kunne vise fram magen å si at joda, bare 6 uker igjen til vi får se vesle tulla vår:)

Men baksiden ved dette at magen begynner å bli stor er at det gjør til tider så utrolig vondt når ho flytter på seg der inne... jeg tror jeg noen ganger skal til å sprekke for det virker som om ho tror ho har like stor plass som før.. for ho beveger like mye på seg... virker det som ihvertfall.. hehe...

Men selvfølgelig så foretrekker jeg jo at ho beveger på seg og strekker seg litt... har da fått mange morsomme stunder hvor på samboer og sønnen min ler av meg fordi magen bobler og spreller... og sønnen min syns det er veldig morro å legge hodet inntil magen for da pleier ho å sparke og det er stas syns han:)

Men det begynner å bli ganske ubehagelig og til tider vondt... heldigvis bare 6 uker igjen da:):)

Noen andre som har en aktiv baby i magen ?? :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 dager igjen til termin her og har en skrekkelig aktiv baby i magen...!

Har litt samme inntrykk som deg; babyen tror den har god plass og spreller som før...favorittbevegelsen er å sparke meg helt ut i sidene...kan ikke huske at storebror beveget seg SÅ langt ut på siden??

Til tider ganske creepy følelse når hele magen går fra en side og plutselig motsatt side.....ikke direkte vondt, men farken ikke langt unna heller! :P

Joda, det er jo morsomt og......heller det enn å måtte drikke kald drikke for å sjekke om det er liv i babyen, det kan ikke være noe særlig god følelse!

Skrevet

Tulla mi kommer også med noen skikkelige karatespark i løpet av dagen. Hun sparker også veldig langt ut mot siden, og når hun langer ut et spark her, kan det noen ganger gjøre skikkelig vondt.

men det er morsomt også da. kan også kjenne hælen noen ganger, når hun dytter den utover.

Gleder meg til man tydelig kan se at det er en fot der :)

Skrevet

Jepp, aktiv frøken her også:) Snurrer rundt, sparker og slår- har det visst som plommen i egget.

Som det ble nevnt; heller MYE liv enn å være bekymret over det motsatte.

Skrevet

Vondt...? Ja, noen ganger!

Ubehagelig..? Veldig ofte!

Morsomt...? SÅ ABSOLUTT!!! :D

Må le mange ganger om dagen av denne dansende magen min!! Samboeren min ler også og mener vi kommer til å få en liten fotballspiller eller en kickboxer!!

Tror gutten min har funnet sin favorittstilling med hodet mot blæren min for så å sparke opp mot høyre side av magen! Der kan jeg til tider kjenne svært så tydelig at det er en fot som spenner fra!!

Og som alle sier; det er SÅ verdt både smerter og ubehag, så lenge en vet at alt er bra inni der!! Dessuten er det mer morsomt enn vondt og ubehagelig!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...