Peluche Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Det gikk fort! Var inne til laparoskopi en tirsdag og ble etter all sannsynlighet gravid tirsdagen etter. Jeg kan vel ikke annet enn å anbefale det inngrepet ;-) Tanken på å bli så fort gravid slo meg ikke da jeg var inne, så jeg spør her; er det noen "bugs" forbundet med å bli gravid så fort etter lap? Egglederne bør jo være rene motorveien, så det er jo tilsynelatende optimale forhold? ....man skal jo bekymre seg for ALT også.... :-)
tregosten Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Fytti! :-D Gratulere massevis til deg! :-) Hørt mange som har blitt gravide etter et sånt inngrep. Håper faktisk på et selv. Skal til gynokologen om to dager og håper hun sender meg videre... Tror vi damer er sendt hit på jorden for å bekymre oss. ;-)
lille frø, mor til to Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det samme skjedde med meg. Jeg manglet menstruasjon og livmoren så veldig tynn ut. Altså ikke helt klart til å få barn. En måned etter inngrepet ble jeg gravid. Jeg spurte om det var noen sammenheng, men det var det visstnok ikke. Jeg ble ihvertfall gravid...He he..
Why? When? Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 ååååå... :-) grattis!! Håper det skjer meg også.... :-D
Peluche Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2010 Takktakk... det var ikke ment som et "skryteinnlegg", bare for å understreke det ;-) Sykehuset ville ha meg inn på tidlig UL når jeg ringte og spurte dem om det mot formodning skulle være noe som helst "skummelt" å bli gravid sånn på direkten, men de fortalte heller ikke hvorfor det var nødvendig. Muig det bare var for sikkerhets skyld da......
~Månestråle~ Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Kan være fordi man har større sjanse for graviditet utenfor livmor i forbindelse med graviditet rett etter et slikt inngrep? Jeg er en av dem som ble gravid noen få dager etter lap. men den graviditeten viste seg å være inni eggstokken. Alt er så mye mer åpent rett etter en slik utredning...
RockMyWorld Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Har blitt gravid etter begge lap jeg har hatt! :-)
ønskeren Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 så morro og høre at det har gått så bra med mange:) Jeg skal opereres til onsdagen, og er veldig spent. Har vært gjennom 5 prøverørsforsøk så prøver dette nå Håper på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå