Høstspire 2011 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Hvordan går det med dere prøvere? Jeg har vært litt borte pga. mye stress og liten tid. Men er nå tilbake og har IKM ca. 13 oktober! Er kjempespent ettersom dette er vår "virkelige" 1.pp på barn nr. 2! Sist gang satt hun som et skudd med en gang, og håper på at det skal bli like lett denne gangen;)!!!!! Foreløpig ingen spesielle symptomer.. Men sist gang spydde jeg i 3 mnd, så de kommer vel tidsnok denne gangen også !!! Nå er symptomjakten igang;)!!!! Ha en superflott dag alle sammen:)
Lillemy36 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Velkommen, ser du har ikm i uke 41, du får "Joine" oss på Tråden for IKM uke 41, en veldig hyggelig og aktiv gjeng i alle aldersklasser:-))
Høstspire 2011 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 Takk:) Ja, jeg tenkte å prøve å henge meg på
nelliik m/blå & rosa Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Der var du igjen ja Har prøvd å se etter om var blitt gravid eller ei, men ikke funnet deg.. Så spennende i tiden fremover da! Lykke til med IKM Håper den sitter. Vi er nå inne i 3.pp .. Hadde en kjemisk graviditet sist mnd - flere svakt, positive tester (billigstrimmel, stav, CB). Alle tydelige, men svake. Så begynte jeg å blø, masse, koagulert, med kraftige smerter.. varte i over en uke (totalt ulik normal mens). Så nå håper vi virkelig at den lille spira fester seg! Aner ikke helt når IKM er pga tull allerede i 1.pp... hele syklusen flyttet seg fra 28 til 30-31 dagers syklus. Men rundt den 24.oktober ca. Håper vi sees inne på 1.tri om ikke lenge! Og igjen, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå