Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi nærmer oss lillegutts ettårsdag og har begynt å planlegge litt bursdagsønsker. Ønsker tips til hva som er populært for ettåringer (til to år). Bursdagen er i november, så ulltøy og alt slik må vi nok kjøpe før den tid. Blir kjempeglad for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lær og gå vogn, duplo, gårdsdyr, bøker m/ og u/ lyd, leker m/ lyd, lys og knapper, babyhuske, babyakebrett, sykkel m/skyvestang.

Skrevet

Ting å dra etter seg når de har lært seg å gå, stabil sparkebil, lær å gå vogn (men etter min mening er det kun Brio si som gjelder. Den kan justeres både i trillehøyde og tregheten i julene)

Jeg er ikke fan av leker med mye lys og lyd. Jeg tror det gjør barna mer aktive på en negativ måte. Urolige.

I tillegg til at jeg synes barna går mye kjappere lei de lekene, enn leker hvor de må bruke fantasien.

Hos oss fanget knøttene int. for klosser å bygge med når de var rundt 1,5år. Slike i tre i ulike farger og former. Fikk seg et par bokser og kunne holde på lenge.

Nå er hun 3 og det er tingen enda ;) Bruker klossene til det mest utrolige. Bygger alt fra borger til byer.

Ellers så kan dere jo starte med å samle på ting til senere.

Brio tog, duplo eller "dukkehus" samling av et slag er jo slagere.

En bilpark også for den del.

Togbane og duplo blir jo strengt tatt kjekkere til mer en har ;)

Vi bygger ofte stort av begge deler. Har flere pakker fra duplo vi setter sammen; alt fra dyrepark til betongstasjon :D

Da er det jo moro for mor også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...