-Mars10- Skrevet 3. oktober 2010 #1 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Jeg er 27 år fra Trondheim. Venter vår første lille baby 28 mars. Håper det er greit at jeg henger her sammen med dere..? Jeg er 15+1 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 3. oktober 2010 #2 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei velkommen!!!!! Ny her selv, har vært i febklubben helt frem til ul- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roselille Skrevet 3. oktober 2010 #3 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei...velkommen til mars=) Har termin 24 mars... Så får vi se hva som skjer etter neste ultralyd=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 7. oktober 2010 #4 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei:) Velkommen hit.. Har selv termin 23 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Old Mama Skrevet 7. oktober 2010 #5 Del Skrevet 7. oktober 2010 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå