Metti er håpefull Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hei i dag e eg forvirret igjen !! Fikk negativ el test i går men basaltempersturen har ikke steget enda .. Det som også er merkelig er at jeg har en del bløt hvit utflod og såre brystvorter. Kjennes også litt ømme .. Er det andre som har opplevd noe lignende ???
Metti er håpefull Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2010 Glemte å si at eg har hatt to dager med positiv el test før eG fikk neg .. Så e vel 1 dpo
Lillemy36 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Er kanskje greit og fortsette å teste med el tester, det kan jo være egget som har prøvd å sluppet, men ikke fikk det til?? Jeg vet ikke, men kroppen er rar!!!
Lillemy36 Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Har du foressten testa med graviditetstest??
Metti er håpefull Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Nei eg har ikkje testet med graviditets test !! Men akkurat tempen tenkte eg å se Ann i morgen og .. Men utfloden forandret seg i går til å bli hvitere enn dagene før i tilegg fikk eg vondt i brystene
Lillemy36 Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Hm, rare kroppen. Det kan jo være du har hatt tidlig EL?? og at de sene positive EL testene var noe annet??:-) hvilken dag er du på i syklusen??
Metti er håpefull Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er på dag 22 men da burde tempen ha steget og.. Ikkje vet eg !! Rart alt dette her. Blir hvertfall kjent me sin egen kropp! Men kan ikkje huske å ha hatt så mye utflod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå