♥ Smurfen ♥ Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Huff jeg begynner jo å lure litt samtidig som jeg er redd for å lure meg selv. Men denne kvalmen kan den begynne veldig tidlig? Jeg var kvalm stort sett i hele går og var fin når jeg våknet men nå er jeg kvalm igjen.. Så lurer på om dette kan være ett tegn eller om jeg begynner å bli syk eller noe. hva tror dere?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Vanskelig å si, men muligheten er der jo;-) Selv har jeg hatt veldig mye murring siden el. Er på 10dpo idag. Har ømme brystvorter innimellom, men ikke hele tiden. Er på min 6. dag med forferdelig vondt i bekkenet :-( Har slitt med tidlig bekkenløsning i mine to tidlige svangerskap.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hva er dpo? siden eggløsning eller? jeg og har grådig vondt i bekkenet... Jeg har ikke fått det sååå tidlig med de andre men bakkenet mitt har egentlig vært vondt siden jeg fikk min første. Høres ut som du kan teste snart da, så slipper du denne ventingen =) Hadde aldri trodd jeg skulle ønske dette så mye som jeg gjør jeg!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 dager siden eggløsning ja:-) Har også hatt vondt i bekkenet innimellom etter min andre fødsel, men nå har det vært konstant de siste dagene. Torsdag er ikm, men har selvfølgelig ikke klart å holde meg unna testingen, så jeg tok en test igår - negativ, men så var det jo litt tidlig å teste, så har ikke gitt opp håpet enda:-) Hvor mange barn har dere? Selv har vi to gutter, eldstemann på snart 5 og minstemann på 2 år og 7 mnd. Vi bestemte oss for at vi ønsket nummer 3 i april, så vi har hatt noen måneder med prøving allerede. Merker at jeg blir mer og mer utålmodig for hver måned. Stort ønske her i gården også. Mannen min er mer avslappet enn meg vel å merke, men det er vel ganske vanlig at det er vi damene som sliter mest med ventingen på positiv test.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Hehe... ja her håper mannen på en lengre prøveperiode, han liker all prøvingen... :-) Nå er han litt engstelig for om det har klaffet før vi kom igang (skulle egentlig ventet en mnd pga noen celleprøver), så jeg skal teste i morgen Har symptomer, men vet at alt kan forklares med mye annet en graviditet. Kvalme for eksempel, har ikke kommet før uke 7 hos meg tidligere.
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Da melder jeg meg inn også har tidvis ondt i høyreside eggstokk,så i venstre side.Dette gjelder brystene også, kjennes nesten ut som melkespreng.Først i ene siden så i andre,har ikke vært i begge samtidig..rart..Er litt usikker på IKM pga nylig fjernet sprial..men men, har ikke TR kommet til 10okt,da begynner jeg å lure..er bare å vente å se;) Lykket til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå