Gå til innhold

hvor mange dager igjen 3/10 da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det 4 dager til ul termin og 2 dager over menstermin og ingen baby enda.. Men har merket endel murringer de siste dagene så kanskje noe forbereder seg:) Iallefall ikke så lenge igjen uansett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 dager igjen!:) Håper d går fort og att jeg ikke blir så lei...;-) har heldigvis ikke blitt lei ennå... =)

Skrevet

8 dager igjen i dag!! Prøver å forberede meg på at det kan ta både 14 dager og mer før det skjer noe, men håper på når som helst :)

(utålmodig etter å møte vesla)

Skrevet

8 dager igjen..... nesten litt skummelt nå :P men hjertelig velkommen. tenkte å vaske ut kjøkkenet i dag ;) det fikk fart på sakene med storesøster hvertfall :P

Skrevet

23 dager igjen i dag :)

Skrevet

jeg har 35 dager igjen... prøver å holde igjen så lenge som mulig! (har vært inne med premature rier, men fikk det stoppet).Håper bare å holde igjen til uke 37 er passert...

Skrevet

15 dager til UL termin og 11 dager til menstermin :)

Skrevet

4 dager til UL termin og 1 dag over menstermin... Temlig utolmodig na!

Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

83 lange og seige dager =(

Skrevet

70 dager " And counting "...

Skrevet

26 dager:)

Skrevet

20 dager til UL termin og 11 til mens termin.

Modningsakupunktur i morgen, så får håpe det gjør det litt klart "der nede":)

Skrevet

14 dager.... gir snart opp, har virket som riene har startet flere ganger, men neida........ tålmodighet er en dyyyyd....(noe jeg ikke har)

Skrevet

En dag over termin...

Skrevet

14 dager igjen ;) eller 10 dager til mens termin *venterispenning*

Storesøster kom på menstermindagen.

Skrevet

38 dager igjen..

Skrevet

Jeg har igjen 42 dager og syns tiden flyyyr avgårde... føler at jeg helst skulle hatt en mnd til på meg.. hehe.. men jeg gleder meg veldig til å bli ferdig for ting begynner å bli tungt... :)

Skrevet

37 dager igjen her men satset på 27 ;) Hadde vært godt.. Vi er greit likt vi da Lykkeliten :) Vi får en liten gutt, vet du hva magen din bærer ?

Skrevet

65 dager, så jeg har et stykke igjen enda.

Men heldigvis betyr det at jeg har GOD tid på å bli frisk.

har vært skikkelig syk i hele helga, og det ser ikke ut til å bedre seg med det første :( Ikke godt å være gravid når nesen renner, øre hode og nese er tett o med høy feber!

Følger med spenning dere som har få dager igjen :)

Skrevet

18 dager igjen her. Drømte at vannet gikk i natt,men da jeg våknet i dag tidlig var alt ved det samme gamle,sukk :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...