Gå til innhold

Erfaring med quick response?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en i dag tidlig, 1 dag før ikm. Den var positiv, men teststreken betraktelig svakere enn kontrollstreken. Burde ikke den være veldig sterk på dette tidspunktet, eller er det en maxgrense på QR sine tester for hvor sterke de blir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første gangen jeg var gravid testet jeg med qr, og det var mange dager over IKM å enda da var streken svak men tydelig! Tror ikke de alltid behøver være knall farge på:) Men jeg er ingen ekspert på dette da, har bare egen erfaring å stole på!:)

Skrevet

Tror jeg heller får teste med en CB digital med ukeindikator, de skal visstnok vise 98% sikkert resultat, så kanskje en grei måte å følge med på om den viser rett etterhvert :) Hadde en kjemisk graviditet forrige gang og er litt ekstar på vakt for svake tester....

Skrevet

Hei :o)

så lenge teststreken kom innen tidsfristen så er du nok gravid :o)

men vet at di testene får mange ganger falsk positiv vis di leses av seinere.

Gratulere :o))

Skrevet

Takk for det, Frøkenfri. Er faktisk ganske uggen og trøtt også, så jeg begynner å tro det selv nå også :)

Skrevet

Gratulere spå mye Giina...:-) Kanskje vi følger hverandre denne gangen og? skal teste i morgen....testet svakt positivt med cb i går ettermiddag....tør ikke puste ordentlig ut enda...så vi får se i morgen...

hilsen "tidligere kjent som" Sanna33..:-)

Skrevet

Det har ikke noe å si om streken er svak eller sterk. Er det en strek der, er du gravid. Så, gratulerer!!!

Forrige gang jeg var gravid, testa jeg med qr. Testa positivt på ikm-dagen, men den streken var så svak at jeg måtte se godt etter under skikkelig lys.

Du får bruke de neste dagene på å la den gledelige nyheten gå opp for deg:)

Skrevet

Hei! Kikker innom fra 3 tri, og vil bare gratulere, selvsagt kan du slippe gleden løs. Jeg har testet med qr i mine 3 sv skap, og svake streker eller ikke, det kommer ikke strek hvis du ikke er gravid. Kjemisk graviditet er jo uhyre sjeldent! For øvrig så testet ikke jeg positivt før 6 dager over ikm denne gang, da også med svak strek, sein el denne gang.

Lykke til!

Skrevet

Heisann;)

Testa svaakt pos. med qr hele 5 dager før forventet mens...,jeg stoler helt på disse testene jeg!

PS. du er graviiid, grattiiiis!!!

KLEM,KLEM

Skrevet

Hei, Bomsa. Så hyggelig å se deg her inne (visste ikke at du var Sanna) :) Og krysser alt jeg har for at vi kan følge hverandre videre... med voksende mage. tjoho!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...