Gå til innhold

Testet med strimmel fra billigetester idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først var det helt hvitt.. men så skimtet jeg noe der det skulle komme opp strek. Etter ca 5-6 min var det tydlig en strek der. Ikke skyggestrek, men rosa strek. Veeeldig svak, men likevel synlig.

Kan man stole på disse strimlene?? Alltid sverget til CB, men hadde ingen liggende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidliger tatt MANGE tester fra blligtester, og jeg har aldri fått frem noen synlig strek i det hele tatt, fordi jeg ikke har vært gravid.

Men nå skal ikke jeg gi deg falske forhåpninger, men jeg hadde nok tolket det positivt. Men ta en test til i løpet av dagen, viss du har flere liggende. Bare vent noen timer med å tisse, å ikke drikk for mye før den tid :)

Lykke lykke til !!

Skrevet

Ja jeg har en til liggende, klarer nok ikke la vær å ta den også! Hehe!

Spennende!

Jeg får komme inn å oppdatere hvordan det gikk =) Må bare vente noen timer til..

Blir min tredje dersom jeg er gravid nå.. og har aldri opplevd falske streker før, så føler på meg at jeg sikkert er gravid. Men må alltid teste med 3-4 tester før jeg føler meg sikker! Hehe! =)

Skrevet

Hvortid skal du ha mensen da? Sliter selv med tolmodigheten =)

Gratulerer til deg hvis det stemmer <3 Klem

Skrevet

Jeg vet jo ikke når jeg har hatt EL, siden jeg aldri har hatt stabile sykluser. Men hadde første dag av siste mens 3 sept, så dersom jeg er gravid nå, så har jeg faktisk opplevd å ha en normal syklus =)

Da skulle vel IKM vert for et par dager siden kanskje?

Tok egentlig bare testen "på gøy".. Trodde jeg hadde EL-slim for et par dager siden, og trodde det var EL som kom nå, men det var veldig lite så jeg tok vel kanskje feil..

Men det var jo overraskende at det kom opp en svak strek på graviditetstesten ja :) Tenkte egentlig å vente en uke eller to å teste, men klarte ikke la vær =)

Nå har jeg i tillegg bestilt CB test.. Så kommer ikke helt til å tro jeg er gravid før jeg har fått positivt på den.

Når skal du teste @Håp om liten tulle@ ?? Spennende dette her!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap var det billigstrimlene det slo ut positivt på først.

Skrevet

Nå tok jeg den andre strimmel testen også. Ser en svak strek på den også =) Så da kan jeg vel kanskje hoppe videre til 1 trimester?

Men kommer til å være litt avventende enda, til CBen kommer i posten =)

Skrevet

Da får en vel bare si gratulerer kjære du!! :) Å hopp over på 1 trimester :))

Tvi tvi :))

Skrevet

Tusen takk! =)

Lykke til du/dere også!

Skrevet

Jeg har bestillt billigtester, men jeg må nok ihvertfall vente en uke, helst to egentlig.. :(

Hadde første dag med mesn 14 sept, men som deg har jeg aldri noen regelmessige sykluser..

Regner med at det begynner å brenne når de kommer i posten og at det blir tester annenhver dag til jeg enten får pluss eller mensen hehe

Syns alt dette er altfor spennende hehe

Takk for billigtester ivertfall!!! 15 stk under prisen til 2 cb

Skrevet

Samme her:) Tok en billigtest på morgenen igår, trodde den var negativ helt til jeg etter flere minutter så en veldig svak strek. Tok en til på ettermiddagen, og da tok det også en god stund før jeg kunne skimte en noe mer synlig strek, men fortsatt veldig svak. Har ikm mandag eller tirsdag.

Våger å tro at vi er gravide, jeg :) (synd det er søndag og jeg er tom for tester i skapet - utålmodig!)

Skrevet

Billigtestene er helt super å ha sånn for å teste litt på gøy også :P Jeg er alltid så utålmodig.. Kunne ikke gjort det samme med CB nei.

Jeg er også tom, så må fint vente til de kommer i posten om et par dager =)

Håper vi er gravide ja! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...