Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 sj, det var da driten. Er i dag 5+5 og fikk mine første brune blødning. det vil si at foreløbig er utfloden brunblandet eller hva jeg skal si. Kan virke som om jeg skal miste igjen da. Hadde blødninger når jeg var gravid med min første jente også, problemet er at jeg utenom dette har mistet 2 ganger når jeg har blød. Så muligheten for at jeg mister nå også er vel heller sto tenker jeg
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hei Det trenger ikke bety at du mister, det kan rett og slett være rester av den "mensen" du skulle hatt.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 har ikke kommt noe særli mer enda. Veksler mellom å kjenne ingenting i magen til svake stikkningr/murringer. men det pleier jeg jo å kjenne om det går bra også. vanskelig å vit hva vei dette kommer til å gå
miminka Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 eg hadde blødninger fra ca 5-9. uke i mitt forrige svangerskap. temmelig frustrerende! men opprettholdt andre gravi-symptomer som at jeg ikke ville ha kaffi etc, så legen roet det helt ned. da jeg fødte hadde jeg en ekstra bitteliten morkake, så mulig det opprinnelig var en tvilling på gang. så lenge det ikke kommer masse friskt blod på en gang, kan du jo prøve å slappe av... la oss håpe på det beste, 25 prosent blør litt i svangerskapet fikk jeg høre! ønsker deg alt godt!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg hadde også brunlig blødning rundt IKM, men legen sa det slett ikke var vanlig med noen blødninger, og at det var utrolig hvor mye man faktsik kunen blø uten å miste. Man håper på det beste inntil det motsatte er bevist :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2010 I dag har jeg ikkesett noe tegn til blødning. Ikke har jeg vondt i magen heller. Håper at alt er bra. Det eneste som bekymrer eg litt er disse puppene. Synes de er mindre ømme, er 6+0 i morgen. Men så har de ikke vert så kjempe ømme dette svangerskapet heller. Med første mann var de super ømme hele graviditeten. med andr mann var de mer som nå, men mer konstant vondt. Nå varierer det mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå