Kuredu Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 våknet av veldige menssmerter for ca en time siden og siden har det kommet rier med 5 min mellomrom.....er ikke dette "the real thing" ja da skjønner jeg ingenting. Men det spørs om denne luringen har tenkt å trekke det lengste strået igjen da, tror han koser seg veldig inni der. Hihi.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 he he de er noen luringer disse inne i magen ja! Får satse på at du er på føden nå og er i full gang, så masse lykke til så venter vi på fødselshistorie snart!!
2 boys & now pink Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Lykke til, ser det er noen timer siden innlegget ditt så satser på du snart har en fødehistorie til oss!
Kuredu Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Er her fortsatt jeg...... Har nå hatt rier siden i natt, men bare milde rier som det vel spørs om kan kalles rier da. Snakket med føden i dag tidlig og de ba meg se an siden det ikke kom oftere enn 5-8 min mellomrom. Og det har ikke økt på siden. Jeg har til og med klart å sove et par timer nå, så det har virkelig dabbet av. Blæh. Alle disse vondtene til ingen nytte. Kjenner jeg begynner å bli litt skuffet, for det var akkurat slik den forrige fødselen startet også, annet enn at da dro vi rett på sykehuset om morgenen. Men jeg har ikke hatt noen modningstegn heller da, verken slimete utflod, slimpropp eller tegningsblødning så da orker jeg ikke bli skuffet ved å dra på sykehuset for å sjekke. Venter utover ettermiddagen for å se om det øker på. Det verste er at jeg får vondt av storesøsterene som nå går rundt og tror de skal få en lillebror i dag, det spørs vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå