Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Har så varme og urolige hender om natta, noe som ikke akkurat hjelper på det faktum at jeg ikke får sove i utgangspunktet... Jeg prøver å skylle henda i iskaldt vann og smøre de med håndkrem, men det hjelper bare i 5 min.. Det er SÅ irriterende! Klarer jo ikke å holde henda rolig i mer enn ett sekund, så det blir jo umulig å få slappet av. Har dere noen råd??
lovina Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Regner med du tar magnesium tilskudd? Det hjelper på noen, beina mine er blitt litt roligere
mamma til 3 flotte :) Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 akupunktur var redningen for meg hvertfall jeg hadde fire behandlinger på to uker og da forsvant det helt!
mamma til 3 flotte :) Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 akupunktur var redningen for meg hvertfall jeg hadde fire behandlinger på to uker og da forsvant det helt!
2 boys & now pink Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg ligger med en bordvifte som blåser meg på hender og ansikt hver natt...
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Her hjelper det med magnesiumtilskudd og ulltråd rundt anklene ihvertfall, kanskje det hjelper på hendene også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå