Gå til innhold

Dere som har fått sen positiv test....

Anbefalte innlegg

Leser jo at det er en del som ikke få positiv test før de er en del uker på vei.. Lurer bare på : har dere hatt få symptomer på graviditet også da?? Har dere hatt noen blødninger??

Jeg har brennende, ømme bryst, har gått opp i vekt og "føler meg rar" - hadde også en blødning rundt mens men det var ikke som en menstruasjon i det hele tatt.. 5 + 1 om jeg skulle vært gravid, men negative tester.. Lurer på om det er noe hormonelt galt med meg..

Fortsetter under...

Dytter på denne.. Kanskje noen med erfaring med dette i dag????

Har fortsatt ømme, brennende bryst, raser opp i vekt (3 kg på to uker) og er bekymret for at noe er riv ruskende galt med meg... Føler meg ikke gravid, men har jo en del merkelige symptomer da..... Frustrert!!!!!!!!!

Har prøvd både clear blue og billig strimmel tester.. Blendahvite.. Ikke antydning til positiv test.. Er nå 5+3 om jeg skulle vært gravid, fortsatt vondt i brystene og det er det rareste.. Har aldri hatt det over tid når jeg ikke har vært gravid, men de føles ikke som de gjorde sist heller... Da var de så øm at jeg ikke kunne ta på dem og måtte holde på dem når jeg gikk i trapper pga det var så vondt. Nå er det mer en "brennende følelse" som kommer og går samt litt ømhet... Skjønner ingenting og er kjempefrustrert!!!.. Vet jo at det bare er å vente og se, enten kommer el denne uka og vi kan prøve igjen (bruker å få sterke el smerter) eller så kommer den ikke og jeg må fortsette å teste.. Likevel føler jeg mest for å springe til legen og få tatt hormonprøver og få vite hva som skjer med meg NÅ....

Jeg var skråsikker på at jeg var gravid, kjente det på kroppen. Jeg er 3 gangs.

men fikk stadig negative tester, men tilslutt kom det en positiv ;)

Jeg har vært på tidlig ul i uke 10 og da fikk jeg vite at jeg var 14 dager kortere på vei og var altså i uke 8.

Problemet mitt er at jeg er slettes ikke skråsikker.. Føler meg ikke gravid, men VET med 100% sikkerhet at noe er rart med kroppen min.. Spørsmålet er bare hva? Jeg er 35 år gammel så egentlig for tidlig for overgangsalder, men det kan jo skje.. En del av symptomene min er forenlig med graviditet (ømme bryst, uvanlig menstruasjon) men jeg føler jeg mangler mange symptomer også.. I min første graviditet fikk jeg positiv test 2 dager over ikm (testet ikke før heller), jeg hadde ingen blødning, og klare symptomer fra bekkenet, bryst, smerter i magen osv ..

Så nei, jeg er ikke sikker... Det står mellom to ting føler jeg - hormonell ubalanse eller graviditet.. Jeg har aldri tidligere hatt problemer med hormonene men en gang må jo være den første??.. Jeg vil bare VITE hva som skjer, men må bare smøre meg med tålmodighet og vente og se og jeg blir GAL av dette......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...