no singel mama Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Ønsker info fra de som har lykkes med donoregg. Hvor mange er det her som lykkes i første forsøk? Hvor vil dere anbefale å reise? Er det rart hvis en dame på 47 ønsker dette da hun har 3 voksne barn fra før? Samboer i dag har ingen barn!
m240 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hei, jeg er 45 år og skal sette inn donoregg i november. Har 5 barn fra før. Minste jenta er 7 år. Men har kommet i overgangsalderen og da må jeg sette inn donoregg for å bli gravid. Jeg skal sette inn egg i riga avaklinikken. de er flinke der. Det er en del som har lykkes og sette inn egg. Jeg synes ikke det er rart at du ønsker deg flere barn. jeg skal sette inn 2 donoregg 18 november. det blir spennende.Lykke til og stå på. Hilsen m240
Ster IL Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Ei venninne og jeg satt inn to egg hver og begge har vi i dag tvillinger. Første forsøk, begge har vi hatt flere ivf forsøk uten hell. Jeg hadde i Danmark, avtalte med de å bli satt på venteliste fra jan 09, fikk egg i feb 09. Jeg er 40 år, (i dag:-)) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå