Gå til innhold

Når kan man kjenne liv utenpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅ det var tidlig, håper ejg er like heldig!! Herregud som jeg gleder meg, dagene kan liksom ikke gå fort nok, selvom jeg burde nyte denne tiden her. Siste tiden i resten av mitt liv hvor det fremdeles bare er meg, og jeg som kommer først. Men gleder meg sånn, og vil gjerne neste skritt vidre hele tiden!! hehe utålmodig =)

Annonse

Husk at det har litt med hvordan morkaken ligger også. men jeg har morkaken fremme og syns jeg kjente tidlig. er VELDIG forskjellig fra person til person. er vel ikke før i uke 25 en regner med at alle skal kjenne liv hver dag.

Men du har virkelig noe å glede deg til :-)

Jeg hører ikke til her,enda;) men med nr 1 kjente jeg liv først i uke 16, i uke 17+4 kunne ikke bare jeg, men også han som tok ultralyd kjenne det utenpå;D (er ganske tynn jeg da,de mente det hadde litt å si) så er spent denne gang,om det kommer tidligere:p

Denne gangen kjente eg liv utanpå ca i veke 19 tenker eg (hugsar ikkje heilt eksakt)-og mannen nokre dagar seinare. Sist svangerskap hadde eg ikkje kjent liv sjølv ein gong på den tida! Så det har nok mykje å seie korleis morkaka ligg m.m.

Jeg både kjente og så liv utenpå litt uti uke 17, men bare når jeg lå helt flatt på ryggen. Helt forsiktige bevegelser utenpå huden. Er ganske slank rundt magen, og morkaken ligger inn mot ryggen, så det er nok grunnen. Det er veldig individuelt, og det aller meste er normalt!

å så spennende! Jeg skal på UL klokken 12 i dag faktisk, skal da spørre litt og få vite hvor livmor ligger. Jeg kjenner masse liv i dag så det er deilig, og merker det blir sterkere så utenpå er nok rett rundt hjørnet!! Er og tynn så venter i spenbning..

Ha en strålende dag alle =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...