Gå til innhold

Fashionbag (teutonia) og vinterpose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden du får baby i januar er det ikke så nøye om posen er stor, du får uansett plass siden det tar noen md for babyen å vokse ut av bagen, og da trenger du ikke pose lenger. Vi hadde en easygrow dunpose i vår fashionbag. God plass til den, det var vere med babyen når han vokste til da, he he.

Min forige ble født i februar, og jeg hadde da en Odenwalder med uttagbart lammeskinn, som ikke selges i norske butikker. Bestillte den fra et tysk nettsted.

Denne er imidlertid så og si identisk med Easygrow posen ( med ekstra lammeskinn) denne posen bruker storesøster nå (lang nesten 3åring), så den kan jeg anbefale på det varmeste.

Easygrow posen gjør det godt i tester ser jeg også, og det er et norsk produkt.

har easygrow pose og spirit fashionbag og det går akkurat- ikke mye slingringsmonn for å si det sånn, men lunt og deilig.

Går nok bra på vinteren ( får novemberbaby) og når baby begynner å bli stor er det jo tid for sportsvogn uansett og da tar vi på forlengerleddet når vi trenger posen i sportsvognen.

Barna liker å ligge tett og lunt da. Hvis du får en baby i januar er spiriten 75 cm. En stor baby er 55cm (altså 20 cm å gå på) og innen babyen er 68 cm er den ofte nærmere halvåret og da bruker du ikke pose.

Så etter min mening får en januarbaby god plass i fashionbagen. Vi byttet når guttungen var 6 md sist. Det var i januar (født i juli) men frem til da hadde han hatt od plass.

Annonse

Jeg spurte i babybutikken, og de anbefalte voksi urban så det gikk vi for. Selv syns jeg det ser litt trangt ut, men for en nyfødt er det sikkert godt og lunt. Når det blir for trangt kan vi bare gå over til sportsdelen. Posen virker ellers veldig god og varm og den kan dessuten gjøres lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...